E3 2017: כשמסיבת טבע ומסיבת עיתונאים מתרחשות באותו המקום ובאותו הזמן. סיכום Devolver Digital.

למזלנו הרע, איכשהו יצא שהזמנים התבלבלו לנו (שוב) ופספסנו את השידור החי של Devolver Digital משמונה בבוקר. למזלנו הטוב, זה נתן לנו זמן להתכונן נפשית להופעה שלהם.

בחודש שעבר הודיעה Devolver Digital, המפיצה של כותרים בעלי שם כמו Hotline Miami, Broforce, Serious Sam, The Talos Principle ועוד אחרים רבים וטובים. החברה ערכה שידור חי ארוך שכלל משחקיות חיה והופעות של מתאבקים (שהם כנראה…) מקצועיים. אבל לפני שכל זה קרה, בואו פשוט נגיד שהאקדח שהופיע במערכה הראשונה, ירה כמה יריות כבר במהלכה.

מסיבת העיתונאים עצמה של Devolver Digital ערכה פחות מ-15 דקות, והיא עשתה זאת כמו שרק היא מסוגלת. באותן דקות, אם עדיין לא צפיתם במסיבה למעלה, נראה היה שהיא עוצבה ללעוג לכמה מהמשחקים היום בתעשייה וכן טרנדים בשוק. לשחרר משחקים שבורים, לביים יותר-מדי-הערכה של כל הכרזה, תגובות ברשת על מה לא צריך להיות במשחקים, וגם: לזרוק כסף על המסך.

אין כל ספק שזה היה רגע שיא היום, גם אם אתם לא מתעניינים במשחקים מהחברה, בטח תעריכו, או לפחות תבהו, את חוש ההומור העבה שהפגינה. עדיין לא צפיתם? יש שם יד שנכרתת. ראש שמתפוצץ. אכן הופעה מאוד סוריאליסטית; וכנראה גם לא בטוחה לצפייה מהמשרד.

משחקים, כמובן, גם השתתפו בשואו, עם טריילרים ל-Ruiner ו-Serious Sam's Bogus Detour. אתם יכולים לצפות בכל השידור החי דרך טוויץ', ההופעה מתחילה בשעה עשר וחמש דקות של השידור.

עם זאת, הייתה פה פחות שפיכות דמים מאשר הייתה אתמול בסמי עופר.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות