The Witcher 3 מכר יותר ברבעון הראשון של 2017 מאשר של שנה שעברה

המכירות של משחק התפקידים גדלים מדיי שנה ושנה 

CD Projekt Red, המפתחת והמפיצה של משחק הרב-תארים ופרסים The Witcher 3 חשפה את התוצאות הכספיות עבור הרבעון הראשון של 2017 דרך סרטון, שמראה גידול של 17 אחוזים בסך הכנסות של 99 מיליון זלוטי (כסף פולני). בנוסף, רואים גדילה של 10% בחטיבת המשחקים של CD Projekt RED, למרות העובדה שהיא לא השיקה משחק חדש. בדומה לכך, גם החנות הדיגיטלית שלה, GOG, הראתה זינוק בהכנסות של 63 אחוזים.

כמו כן, החברה רשמה רווח נקי של 45 מיליון זלוטי לתקופה, מה שמראה עלייה של 40 אחוזים משנה שעברה. מנהל הכספים של CD Projekt RED, פיוטר נילובוביץ', חשף כי The Witcher 3 מכר יותר עותקים ברבעון הראשון של 2017, מאשר של 2016. ברם מספרים מדויקים טרם נחשפו. לא רק זה, אלא גם ההכנסות מהמשחק וההרחבות עלו מדיי שנה ושנה אף על פי שירדו המחירים. מה שכן, בזכות Gwent, משחק התפקידים קלפים (החינמי) שנמצא כרגע ב־'בטא פתוחה', הגדיל את ההכנסות של החברה במהלך התקופה.

לסיום, CD Projekt Red הודיעה שהיא השקיעה 16 מיליון זלוטי ברבעון הראשון של 2017 בשביל משחקים חדשים, ביניהם Cyberpunk 2077 ו־Gwent, שאולי לא כולם שמעו עליו או מעוניינים בו, עם זאת לחברה ישנם תכניות גדולות עליו, כמו מודים חדשים, גרסה יפנית, תמיכה בשפות נוספות, טורנירים ואירועים, מצב שחקן יחיד בתשלום ועוד:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות