זה רשמי: משחק Life is Strange חדש בפיתוח

Life is Strange 2 בדרך אלינו? 

Life is Strange הוא משחק הרפתקאות ששוחרר לפני כשנתיים על פלטפורמות Xbox One, PS4, PS3, Xbox 360 ולמחשב האישי, וכבש את לבם של אנשים רבים שעד היום מודים למפתחת בעזרת גיפים ותמונות, לפחות כך סיפרה בסרטון התודה שם ישבו מיכאל , ראול (שני מנהלים קראטיביים) ולוק (במאי), שבנוסף אישרו כי הם עובדים על הפרויקט הבא שלהם בסדרת Life is Strange:

מיכאל:

היי חבר'ה, זה מיכאל, ראול ולוק, מנהלים קראטיביים ובמאי של Life is Strange. אנחנו רוצים לשתף עמכם כמה חדשות מרעישות. מעל לשלושה מיליון אנשים קנו את המשחק שלנו ואנחנו כל כך שמחים שרבים מכם נהנו מזה, אז תודה רבה לכם. 

ראול:

כן, אנחנו עדיין מקבלים הרבה מכתבים מכם, גיפים של רומנים, תמונות ואפילו סטטוסים. זה נפלא שיש לנו קהילה כזאת ואנחנו רוצים להודות על כל משלוחי המכתבים וכתיבת ההודעות שאנחנו מקבלים, שוב כולם, תודה רבה. 

לוק: 

ובין כל ההודעות הללו, שאלה אחת נשאלה לעתים קרובות והפכה כבר לשאלה בסיסית ויומיומית, וזה מה אנחנו עושים ברגעים אלו, על מה אנחנו עובדים? אז, מה שאנחנו יכולים לחשוף כעת זאת העובדה שאנחנו עובדים, מאז שחרור הגרסה הפיזית עם הקופסה של Life is Strange שנה שעברה, על משחק חדש בסדרת Life is Strange עם הקבוצה שעבדה על Life is Strange, ואנחנו לא יכולים לחכות לחשוף עוד פרטים עמכם. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות