Gearbox באולטימטום ל-G2A, דורשת ש-Shield יהיה בחינם [עדכון]

לאחרונה הכריזה Gearbox שתציע גרסת אספנים מיוחדת למשחק Bulletstorm: Full Clip Edition מאת People Can Fly ב-G2A באופן אקסקלוסיבי בשלישי האחרון. האתר Waypoint דיווח שכעת המפיצה שוקלת אם להמשיך בשיתוף הפעולה עם אתר המכירות המפוקפק, ואיימה להפסיק את הקשר לחלוטין.

G2A הייתה במשך למעלה משנה מואשמת ברמייה והלבנת כספים. לאחרונה, היוטיובר ג’ון ביין, הידוע בכינויו “Total Biscuit”, אמר שלא יכסה יותר את משחקי Gearbox בערוצים שלו מפאת הקשר בינם ל-G2A. הדבר גרם למפיצה לפנות אליו וביחד, כך דווח, הם כתבו הצעה תקיפה, אולטימטום, והנה כך נכתב:

  • בתוך 30 ימים, G2A Shield (הידועה כ”הגנה על הצרכן מפני רמייה”), תהיה בחינם במקום כשירות מנויים נפרד, בתנאים המוצעים על ידי שווקים גדולים אחרים. כל הלקוחות המשלמים ראויים להגנה מפני רמייה מההתחלה. בתוך כך, כל לקוחות G2A הקיימים כיום יקבלו הודעה, עד ה-14 באפריל, שההגנה מפני רמייה כעת מוצעת בחינם והם אינם יחויבו עוד על השירות.
  • בתוך 90 ימים, G2A תפתח שירות בדפדפן או API עבור מפיצות ואולפנים מורשים בכדי שיוכלו לאתר ולסמן מפתחות פסולים להסרה מיידית. גישה זו תהה חינמית ולא תדרוש תשלום בידי בעלי התוכן.
  • G2A תודיע בפומבי על ההתחייבות הבאה: בתוך 60 ימים ליישם רגולציה עבור מפיצים ומפתחים לא מורשים בכותר, מזהה משתמש ושכבות לחשבונות על פי יכולת תשלום עבור הליך סימון רמייה. זאת על מנת להגן על מפיקי התוכן מכמויות גדולות של תוכן גנוב העובר ב-G2A לפני שאלו יכולים להיות מסומנים.
  • G2A תודיע בפומבי על ההתחייבות הבאה: בתוך 30 ימים, G2A תארגן מחדש את מערכת התשלום כך שלקוחות המעוניינים לקנות ולמכור מפתחות לגיטימיים יקבלו תמונה פשוטה וקלה להבנה של מבנה העמלות, וזו לא תכיל שם חיובים חבויים או מטושטשים. הצטרפו למעמד של השווקים הגדולים האחרים.

G2A הכריזה לאחרונה שיותר ממאה אולפני פיתוח נרשמו לתוכנית “Direct” שמציעה בין היתר העדפה ברשימות בחנות וגישה לכל המפתחות במסד הנתונים שלה.

Bulletstorm: Full Clip Edition ישוחרר היום לקונסולות ובסטים למחשב. הנה מה שקרה מהזווית של TotalBiscuit בסרטון שהעלה אתמול:

בינתיים, אנו ממתינים שיפורסמו תגובות גירבוקס ו-G2A.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[עדכון]

בשיחה עם Waypoint, אחראי השיווק בגירבוקס, סטיב גיבסון, אמר שבעשרים וארבעת השעות שחלפו מאז נשלחה רשימת הדרישות ל-G2A, “לא הייתה שום תנועה” עד ההשקה של Bulletstorm: Full Clip Edition למחשב.

“השיווק של גירבוקס יעשה את חלקו ולא יתמוך ישירות בשוק שלא הצהיר כי יתחייב להגן על לקוחות ומפתחים כפי שנדרש,” אמר גיבסון והמשיך;
“אנחנו לא שולטים בשוק של G2A או בהיכן שהם משיגים את המפתחות, מצדדים שמחוץ לשיווק של גירבוקס, אך אנחנו יכולים לאשר שהתחלנו לפעול לסיים את הקשר [עם G2A].”

הבוקר (שבת) G2A מסרה שהיא בהליך שיחה עם גירבוקס ותגבש תגובה מוצקה יותר לאחר סוף השבוע.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חייב ציין שאני מופתע לטובה. לא ציפיתי שחברה גדולה תכיר בטעות ותדרוש לתקן עוול כחלק מתנאי עסקי.