דמו של Mafia 3 זמין להורדה, לצד הרחבה חדשה

הדמו של מאפיה 3 זמין להורדה ומאפשר לכם לנסות את הפרק הראשון

Mafia 3 הוא משחק אקשן ששוחרר באוקטובר האחרון עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי, וזכה לממוצע דיי נמוך של 62%. חצי שנה עבר, והיום המפתחת Hangar 13 שמחה בהודעה בבלוג כי דמו של המשחק זמין להורדה עבור כל הפלטפורמות. גרסת המחשב שוקלת 24, גרסת ה־Xbox One שוקלת 25 וגרסת ה־PS4 שוקלת 27 ג'יגה ומאפשרת לכם לנסות את הפרק הראשון בו אנחנו משחקים עם לינקולן שמנסה לשדוד בנק.

אם אהבתם את הדמו ואתם מתכוונים לקנות את המשחק המלא, אז תשמחו לדעת שתוכלו לרכוש אותו עכשיו בחצי מחיר, 30 דולר (במקום 60). בנוסף, כל מה שעברתם בדמו ישמר לכם ותוכלו להמשיך את המשחק מהנקודה שסיימתם, אולם אנחנו ממליצים לכם קודם לקרוא ביקורות, כולל את שלנו.

https://www.youtube.com/watch?v=VXiNzvWRoxI

בנוסף לכך, ההרחבה החדשה "!Faster, Baby" השתחררה היום, ומכילה סיפור חדש עם משימות לצד רכבים נוספים, נשקים וגם נותנת לכם לזרוק רימונים בזמן נהיגה, שזה בלי קשר מגיע עם עדכון חדש. ההרחבה זמינה כחלק מה־Season Pass ב־30$, או שתקנו את גרסת ה־Deluxe ב־80 דולר. אלטרנטיבי, אתם יכולים לרכוש את ההרחבה בנפרד במחיר של 15 דולר. ישנן עוד שתי הרחבות, Stone Unturned שצפוי להשתחרר במאי ו־Sign of the Tines ביולי.

https://www.youtube.com/watch?v=MW8DIyfpBKs

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x