Middle Earth: Shadow of War הוכרז רשמית; תאריך יציאה, דרישות מערכת ועוד נחשפו

כנראה ש־Warner Bros נכנעה לשמועות והפכה זאת לרשמי, ולא מספיק, אלא גם שחררה לנו טריילר מרתק יחד עם חופן של מידע 

Middle-Earth: Shadow of War הוא משחק ההמשך של כותר האקשן משנת 2014, Shadow of Mordor, שזכה לממוצע ציונים גבוה עם תשבחות והרבה הרבה מחמאות, הן מהמעריצים והן מהמבקרים.  כשלוש שנים לאחר מכן, Warner Bros הכריזה על משחק ההמשך Shadow of War כשלצד זה אנחנו מקבלים גם פרטים חדשים על הגרסאות המיוחדות השונות, טריילר חשיפה, תאריך יציאה ואפילו דרישות מערכת.

אז ראשית, המשחק מפותח על ידי אותה אחת שפיתחה את הקודם, Monolith Productions. טליון וקלברימבור חוזרים לסבב שני כשמשימתם היא שוב "ללכת מאחורי אויביהם, לזייף צבא ולהסיט את כל מורדור נגד "אדון האופל" (Dark Lord), סאורון (Sauron)". הנה ההצהרה הרשמית:

ב־Middle Earth: Shadow of War, שחקנים יחזיקו בטבעת כוח חדשה וחזקה שעמו הם יתעמתו מול אויבים קטלניים, כשחלק מהם הם סאורון ונאזיגול שלו שנלחמים בקרב מונומנטלי על Middle Earth. 

מערכת הנמסיס מהמשחק הראשון שודרגה עם אלמנט חדש שנקרא "עוקבים" (Followers). אלו דמויות שיתווספו ויכילו סיפורים חדשים של נאמנות, בגידות ונקמות. בנוסף, Monolith מבטיחה "עולם עשיר יותר, אישי וגדול יותר ב־Shadow of War". כמו כן, שחקנים יכולים לצפות לגיבורים ונבלים מטורפים וחדשים. גם מוקמות מוכרים יותר, טיפוסים מקוריים של אויבים יחד עם ליהוק חדש של דמויות עם סיפורים חדשים.

ישנם ארבע גרסאות מיוחדות, מהרגילה שעולה 60 דולר ועד היקרה ביותר שהעלות שלה עומדת על 300 דולר:

  • Middle Earth: Shadow of War Standard Edition – הגרסה הרגילה שעולה 60 דולר.
  • Middle-earth: Shadow of War Silver Edition  הגרסה השנייה שעולה 80 דולר ומכילה שתי הרחבות:  Slaughter Tribe Nemesisá ו־Outlaw Tribe Nemesis יחד עם פריט שלישי, Sivler War Chest, אשר ישמש כבונוס ויעזור לכם בהתקדמות המשחק.
  • Middle-earth: Shadow of War Gold Edition – הגרסה השלישית שעולה 100 דולר מכילה גם את שתי ההרחבות של גרסת ה־Silver יחד עם עוד שתיים: The Blade of Galadriel Story ו־The Desolation of Mordor Story, שבנוסף, תכיל גם את ה־Silver War Chest ו־Gold War Chest.
  • Middle Earth: Shadow of War Mithril Edition היא הגרסה האחרונה והיקרה ביותר, שעולה 300 דולר ומכילה כל מה שבגרסת ה־Gold יחד עם פסל בגובה 15 אינץ' של טר גורות' בלרוג נגד קרנר דרייק, ספר פלדה בלעדית, טבעת אמיתית של "Ring of Power", דיסק עם הפסקול הרשמי של המשחק, מפה עשויה מבד של Shadow of War ועוד בונוסים אחרים.

כמו כן, גם דרישות המערכת של המשחק נחשפו בעמוד הסטים של Middle Earth: Shadow of War, ואפשר לראות שהן לא כאלה מפחידות:

מינימום:

  • מערכת הפעלה: Windows 7 (חייב עדכון פלטפורמה), Windows 8.1 או Windows 10 עם 64 ביט.
  • מעבד:  Intel i5-2550K 3.4 GHz.
  • ראם: 8 ג'יגה.
  • כרטיס מסך: GeForce GTX 670 או Radeon HD 7950.
  • שטח פנוי בדיסק הקשיח: 60 ג'יגה.

מומלצות:

  • מערכת הפעלה: Windows 10 עם גרסת 14393.102 או גבוהה יותר.
  • מעבד:  Intel Core i7-3770 3.4 GHz.
  • ראם: 16 ג'יגה.
  • כרטיס מסך: GeForce GTX 970, GeForce GTX 1060 ומעלה או  Radeon R9 290X, or Radeon RX 480 ומעלה.
  • שטח פנוי בדיסק הקשיח: 60 ג'יגה.

ולסיום, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החשיפה, אבל תהיו מוכנים, כי ב־8 לחודש (יום רביעי הבא) Warner Bros תשחרר את סרטון המשחקיות הראשון. עד אז, בואו נהנה מהטריילר:

Middle Earth: Shadow of War צפוי לראות אור ב־22 באוגוסט לפלטפורמות Xbox One, Project Scorpio, PS4, PS4 Pro ולמחשב האישי. חשוב לציין, המשחק יתמוך בתכנית של מיקרוסופט, Xbox Play Anywhere, וזה אומר שברגע שתקנו את המשחק על קונסולת Xbox One, יחכה לכם עותק נוסף על המחשב (במידה ויש לכם Windows 10), ולהפך. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x