תאריך ההשקה של Nintendo Switch נחשף; כמה הוא יעלה לכם?

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקונסולה החדשה של Nintendo Switch נחשף, ובמלואו

באוקטובר האחרון, Nintendo חשפה רשמית את קונסולת הנייד החדשה שלה – Nintendo Switch – ברם פרטים רבים היו חסרים בזמנו, והנה לפני כמה ימים, החברה חשפה באירוע שהקימה את הפרטים המלאים על הקונסולה, כגון תאריך השקה, מחיר, שירות המנויים, משחקים ועוד. ראשית, הקונסולה תעלה 300 דולר (1.200 ש”ח, אך בישראל זה יעלה כנראה יותר), ותגיע בשתי חבילות שונות. הראשונה עם שני בקרים אפורים והשנייה עם בקר אחד כחול ואחד אדום שמכונת כ”נאון”. Nintendo Switch תראה אור ב־3 במרץ בכל העולם.

ישנם שלושה מצבים לשחק עם ה־Switch. הראשונה היא דרך הטלוויזיה, כשאתה משחק בקונסולה אך יכול לשלוט דרך הטלוויזיה. השנייה, ידנית, כשאתה בעצם מסתובב עם המכשיר בכל מקום מתי שתרצה. והשלישית, מצב בו אתה מוציא את הרגלית מהגב של הקונסולה ומניח את הקונסולה על השולחן ומשחק עם הבקר. דבר נוסף, ה־Switch יגיע עם 32GB, אך תהיה לו חיבור microSDHC/SDXC שמאפשר עד 250GB.

חיי הסוללה של הקונסולה יחזיקו בחיים בין 2.5 ועד 6 שעות ללא צורך בהטענה, לדוגמה, Breath of the Wild יוכל להחזיק עד כ־3 שעות חיים ללא צורך בהטענה. לגבי הרזולוציה במשחק – ה־Switch ירוץ על 720p כל עוד הוא במצב ידני או שולחן, אך כשהוא על הטלוויזיה, המשחקים ירוצו על 1080p. כמו כן, הקונסולה תהיה עם מסך מגע ותיקח חלק גדול יותר יחסית ל־Wii U ו־3DS.

דבר נוסף וחשוב הוא שירות המנויים, שאם לא ידעתם, הוא יהיה בתשלום, וזה אומר שכדי לשחק עם חברים במצב מרובה משתתפים, לקבל משחקים חינמיים כל חודש, מבצעים בלעדיים או כל דבר אחר שמוכר לכם מהימים של PS Plus או Xbox Live Gold תצטרכו לשלם. לבינתיים, כל המשתמשים עם החשבונות של Nintendo יוכלו לנסות בחינם את שירות המנויים כשהקונסולה תושק במרץ, אך תתחיל לגבות כסף בסתיו הקרוב (ספטמבר – נובמבר).

יתרה מזאת, יהיה כפתור ‘צילום’ אשר יאפשר לשחקנים לצלם תמונות מהמשחקים ובעתיד גם לשתף עם אחרים. חדשה נוספת היא שה־Switch יהיה עם “אזור חופשי” כבחירה, בניגוד ל־Wii U או הקונסולות האחרות של Nintendo. כלומר, שחקנים יוכלו להיכנס לאיזו מדינה שהם רוצים לנוחיותם; וזה אומר שלא צריך יותר לקנות משחקים מאותה מדינה שקניתם את הקונסולה.

ומה לגבי המשחקים? ל־Nintendo Switch יהיו לא מעט משחקים, וזה כבר ידוע לנו. ביום ההשקה ישוחררו Skylanders Imaginators, Just Dance 2017, 1-2 Switch ו־The Legend of Zelda: Breath of the Wild שיראה אור באותו יום גם ל־Wii U. כמובן שבמהלך השנה יראו עוד הרבה כותרים לקונסולה, כשבאביב (בהמשך מרץ ועד יוני) Super Bomberman R, Snipperclips: Cut it Out, Together, Arms, Sonic Mania, I am Sensuna וגם Mario Kart 8 Deluxe ב־28 באפריל. בקיץ  Lego City Undercover, Has Been Heroes, Splatoon 2, NBA 2K18, FIFA 18, Skyrim והמשחק החדש בסדרת מריו, Super Mario Odyssey  שיראה אור במהלך החגים של 2017.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה אתם רציניים??? למה חיי הסוללה כל כך קצרים??? הם משווקים את הקונסולה להארד קור, אבל הם לא מתחשבים באלה שחורשים על המשחקים. ולמה כל כך מעט זיכרון??? שיעשו כונן של 1TB או אחסון בענן, למה כל כך קצת. נינטנדו לומדת מהטעויות שלה, אבל לא של אחרים. בקיצור, הדור הבא עדיין לא כאן.

רוצה יותר זמן תיקח סוללה ניידת.
אל תשכח שזו קונסולה דיי חזקה וסוללה גדולה יותר הייתה הופכת אותה למשקולת!