Uncharted 4: A Thief's End מכר 8.7 מיליון יחידות

שמונה חודשים המשחק בשוק, ושמונה מיליון ושבע מאות יחידות נמכרו 

Uncharted 4: A Thief's End, משחק האקשן הרפתקאות מגוף שלישי שפותח על ידי Naughty Dog והופץ בידי סוני, הוא לא רק אחד המשחקים עם הביקורות החיוביות הטובות ביותר בכל הזמנים, אלא בנוסף לכך גם כמות המכירות שלו גבוהות מאוד, יחסית לכותר בלעדי. ונכון ל־21 בדצמבר 2016, המשחק מכר 8.7 מיליון יחידות, שזה כולל עותקים פיזיים ועותקים הדיגיטליים מהחנות, כך הכריזה סוני.

לאחר דחיות רבות ועיכובים מסיבות כאלו ואחרות, Uncharted 4 סוף כל סוף ראה אור במאי 2016, ושבוע לאחר מכן סוני בישרה עם חיוך שכמות היחידות שנמכרו בשבוע הראשון שלו עמד על 2.7 מיליון, זה אולי מתחת ל־3.8 מיליון ש־Uncharted 3: Drake's Deception מכר ביום הראשון שלו, אך בכל זאת, זוהי אינה השוואה כל כך הוגנת מהסיבה שהמשחק שוחרר הרבה שנים לאחר שקריירת ה־PS3 התחילה.

יתרה מזאת, לא רק על Uncharted 4 סוני חשפה מידע על מכירותיו, אלא גם על הקונסולה עצמה. לדבריה, בתקופת החגים של 2016, ה־PS4 מכרה 6.4 מיליון יחידות, מה שמעיף את הקונסולה לרף חדש, גבוה ומרוכז של כמות יחידות – 53.4 מיליון. ל־PS4 יש עוד עבודה כדי להשיג את ה־PS3, שמכר 83.4 מיליון יחידות, אולם נקווה שביום מן הימים הקונסולה תצליח להשיג גם את ה־PS2, אשר עומדת על 155 מיליון יחידות.

דבר אחרון, Uncharted: The Lost Leagcy הוא משחק עצמאי (ספין אוף) וחדש בסדרת Uncharted, שבניגוד למשחקים הקודמים שבהם גילם ניית'ן דרייק כדמות הראשית, אלא הפעם הדמויות המרכזיות יהיו נדין רוס (שמוכרת מ־Uncharted 4 בתור שכירת שכירת חרב דרום אפריקאית) וקלואי פרייזר (שמוכרת מ־Uncharted 2 בתור ציידת אוצרות וחברה לשעבר של ניית'ן שלנו). אם לא צפיתם בטריילר ההכרזה, אתם מוזמנים עכשיו:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות