EA: חוקי חשיפה חדשים ליוטיוב וטוויץ'

ea-advertise-rules

EA עדכנה את ההמלצות שלה עבור יוטיוברים וסטרימרים כשזה נוגע לחסות על תוכן שנוצר עם החברה. המערכת החדשה לוקחת גישה יותר גלויה.

EA Germany פרסמה פוסט בלוג עם דרישות מעודכנות ממשתמשי יוטיוב, טוויץ' ומשפיעים אחרים; הכוונה? הבהרה לגבי תוכן שיווקי שמפורסם על ידם בחסות החברה. המשתמש w3bba מ-NeoGAF חפר מעט ברשת ומצא שהגבלות החוזה החדש נחצות לשתי קטגוריות: האחת עוסקת בתוכן שיווקי, השנייה בכל דבר שהיוצר התבקש ישירות מ-EA לפרסם.

לסוג הראשון של דברים, EA דורשת מהיוצר שימוש בתג ההקבצה "#advertisement", וכן בלוגו להלן:

eaad

ea-advertisement

הסוג השני של דברים כולל דברים כמו תמיכה של המפיצה ביצירה של התוכן, כמו הזמנות לאירועים ש-EA מארחת (אירועים, תערוכות), נטילת הוצאות על נסיעות על חשבון החברה וכולי. במקרה כגון זה, EA לא השפיעה על החלק של עריכת התוכן, או ביקשה שהתוכן יכלול פרטים ספציפיים. לסוג זה של דברים היוצר מתבקש להוסיף תג הקבצה "#supportedbyEA" ולוגו תואם:

supported-by-ea

באשר לתוכן המשותף באמצעות טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק ושאר מיני הרשתות החברתיות, החברה מבקשת מהיוצרים להשתמש בתגי ההקבצה שלמעלה. בנוסף, EA ביקשה מהיוצרים לציין במפורש שקיים שיתוף פעולה בינם לבין EA בסרטונים שלהם או בהזרמות.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

דווקא יפה. אם לא היה מדובר ב- EA ולא היתה לי תחושה חזקה שיש פה איזה קאץ' בכל הסיפור הזה, הייתי אומר שזה מעשה כמעט אצילי מצידם.

אולי יעניין אתכם
Close