משחקי Ubisoft יכללו פחות סקריפטים, החל ממשחק AC הבא

Ubisoft משנה גישה כלפי משחקיה, ותרצה לראות את Assassin's Creed הבא מנצל באופן הטוב ביותר את הקו החדש שבו היא נוקטת.

בהתכתבות עם העיתון הצרפתי Le Monde, סרג' הסקוט, סמנכ"ל השיווק של יוביסופט, אמר שנראטיב במשחקים צריך להיות חלק מינורי ממשחק, במקום להכריח את השחקנים לעקוב אחריו. במקום זאת, יוביסופט רוצה לתת לשחקנים החופש להמשיך את הסיפור או לצאת להרפתקה באזורים שונים לפני שאותו סיפור קובע מתי או אם ללכת אליהם. בלי הגבלות נראטיביות, זה נותן לשחקן לתקשר יותר עם העולם של המשחק כמו ב-Far Cry Primal וההשקה האחרונה, Watch Dogs 2.

שני המשחקים (FCP, WD2) נותנים לשחקן עולם שנראה יותר חי מאשר מתוסרט, והמשחק הראשון שלמעשה מפותח מראש כדי שיעבוד הכי טוב שאפשר על פי העמדה הזו הוא לא אחר מאשר הכותר הבא בסדרת Assassin's Creed. לפי הסקוט, צוות הפיתוח של AC יצר מערכת שיש לה 'משמעות' עבור השחקן כאשר הוא מבצע פעולות מסוימות, והמשיך להגיד שאותן פעולות משפיעות על המשחק בטווח הארוך; הן 'משנות את העולם'.

Assassin's Creed נותר משחק עלילתי, רצינו לפגוש את הבורג'ס, את המדיצ'י, את ליאונרדו דה וינצ'י וכולי. כל זה נהדר. אבל כעת העסק שלנו יהיה לפגוש את הדמויות מבלי שהמשחק מטיל עלינו את המשימה הזו.

בספטמבר נאמר על ידי מנכ"ל החברה שהמשחק הבא בסדרת AC לא יראה אור עד מתישהו ב-2018, ושהסדרה תחזור כשתהיה מוכנה לכך. ב-2017, אם לא נזכה לשחק בסדרה, נוכל לפחות לצפות בסרט שהופק עבורה.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות