סדרת Call of Duty מדשדשת במכירות

מספר השחקנים ששיחקו בסוף השבוע הראשון שסגר המשחק מהשקתו עומד על רבע ממספר השחקנים ששיחקו בתקופה המקבילה אשתקד ב-Black Ops 3. זה לא סימן טוב עבור הסדרה.

זו לא השקה לה קיוו ב-Activision עבור Call of Duty: Infinite Warfare. למרות שהמשחק היה לנמכר ביותר באיים הבריטים, Infinite Warfare מכר פחות מחצי מכמות העותקים שמכר Black Ops 3 בשנה שעברה, שבעצמו נכשל במכירות לעומת קודמו, Advanced Warfare ב-2014. לפי האתר githyp, מספר השחקנים ששיחקו במשחק היה גרוע בהרבה ממספר העותקים שנמכרו כאשר ישנה ירידה חדה בת יותר מ-75%.

Black Ops 3 בהשקתו עשה את דרכו למקום הרביעי והמכובד בטבלת המשחקים בעלי מספר השחקנים (במקביל) שמשחקים עם עד 63,681 שחקנים במהלך סוף השבוע הראשון להשקה, כאשר בשני המקומות הראשונים באופן קבוע נמצאים Dota 2 ו-Counter Strike: Global Offensive.

ה-CoD החדש לעומת זאת הגיע בסוף השבוע הראשון שלו רק למקום ה-27, עם 15,280 שחקנים. היום (שני) המשחק הגיע נמוך עד כדי המקום ה-49 עם 8,995 שחקנים בלבד, ועוקפים אותו Arma 3, Payday 2, שני משחקי Counter-Strike נוספים מלבד GO, והוא עצמו עוקף את השיא של BO3 היום רק ב-1,313 שחקנים.

infinite-warfare-players

זהו איננו סימן טוב עבור הסדרה, אבל אכן סימן לבאות, לעתיד עגום מבחינת הסדרה המפוארת של אקטיוויז'ן. Black Ops 3 עצמו לא בדיוק התהדר בקבלת פנים נעימה בהשקה, שכן גם מספר השחקנים שלו נהיה קטן יותר, והיום משחקים בו בממוצע בין 5 ל-7 אלפי שחקנים במקביל. אז גם Infinite Warfare ממשיך במגמה השלילית;

מספר השחקנים של המשחק הקודם ירד במהלך השנה והוא איבד למעשה 86% משחקניו, כך שעלול להיות שיישארו אלפיים שחקנים בלבד שיישארו לשחק ב-Infinite Warfare בסטים בזמן הזה בתקופה זו בשנה הבאה וזה כנראה יהיה אף יותר גרוע בשנה הבאה עבור הכותר ה-14 בסדרה, לפי המספרים.

כך נכתב ב-githyp.

מכירות עותקי הקונסולות לא נלקחו בחשבון, שמן הסתם עוקפות באופן משמעותי את מספר עותקי המחשב, ואין החישוב כולל גם את מספר העותקים שנקנו דרך חנות ה-Windows (למי שלא יודע {גם כי גיימפרו לא הועיל לרבות לכתוב בתקופה זו} עותקים פיזיים של IW נחשבים גם הם קנייה מחנות Windows, כך שהקהילה במחשב מפוצלת) אך ההנחה הרווחת היא שה-Windows לא לוקח נתח שוק גדול כלל וכלל. הנקודה החשובה היא ש יש מגמה שלילית חדה במכירות המשחק, ובמקביל עוד נתון מעניין – צניחה במספר הצופים ב-Twitch; המשחק הקודם זכה לשיא של 190 אלף צופים, מספיק כדי לתת לו את המקום הראשון באתר למשך יומיים בשנה שעברה, בזמן ש-Infinite Warfare עד כה הגיע ללא יותר מ-101 אלף.

Call of Duty: Infinite Warfare הושק ב-4.11, והביקורת שלנו כבר עלתה לאתר. לכם יש דעה בנושא?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ככה זה שלא מקשיבים לגיימרים .
יותר מידי עתידני
תראו מהBattlefield™ 1 עשה
השתיקו אותנו שעשו חידוש remastered

מפתיע? לא הייתי אומר.
החברה לא מבינה את קהילת השחקנים.
רק דוחפת את המשחק קדימה לעתיד,שזה מגניב אך הם צריכים להבין שהגרעין הוויתק אוהב את העבר.
היום אנשים תמיד מתגעגעים למה שהיה בעבר ולכן הם חייבים לעשות שינוי דרסטי (אםילו לא חייבין לשפר את הגרפיקה) בשביל לעלות ולא לרדת מבחינת שחקנים