Friday the 13th: The Game נדחה לשנה הבאה

f13_game_ks2

משחק אימה נוסף נדחה לשנה הבאה, אבל יחזור בגדול עם פיצוי של קמפיין ומצב אופליין

Friday the 13th: The Game הוא אחד ממשחקי האימה המצופים של שנת 2016, שמפותח ויופץ על ידי Gun Media עם עזרה של IllFonic. אמש, הסטודיו פרסם הודעה דרך דף התרומות ב־Kickstarter, ובו נאמר כי המשחק, שבעיקרון היה אמור להשתחרר החודש, נדחה בסוף לשנה הבאה. זו כמובן ידיעה מאכזבת, אבל יחד עם זאת קיבלנו גם כמה בשורות משמחות. ראשית, בשבועות הקרובות תתחיל בטא שתהיה פתוחה רק לאלו שתרמו במהלך אותו זמן שהמשחק היה כפרויקט התרמה ב־Kickstarter אי שמה ב־2013, או אם עשיתם ‘הזמנה מראש’ למשחק. וכמתנה, אתם תקבלו עוד ארבעה מפתחות לתת לחברים שלכם כדי לשחק יחד בבטא על פלטפורמות Xbox One, PS4 ובמחשב האישי.

שנית, שנה הבאה בזמן האביב (מרץ – יוני), גרסת המצב מרובה משתתפים תצא לאור רשמית, ופרטים עליה נדע בעתיד. מה שכן ידוע, זו שתהיה זמינה מפה אחת – “Packanack Lodge”, המפה שמוכרת לנו מסרטון המשחקיות ב־E3 2016, ומציגה בקתות כפריות שקרובות לאגם קריסטל. ואחר כך, במהלך הקיץ, בין יולי לספטמבר, יגיע עדכון אחד גדול שייתן לכם גם קמפיין ומצב אופליין עם בוטים. חשוב לציין שעקב הדחייה והשדרוג, כך גם המחיר יעלה, מ־30 דולר ל־40. מחירו של העותק הפיזי נשאר 60$. אם היית אחד התורמים או מה’מזמינים מראש’, אתם תקבלו את העדכון הגדול בחינם ללא צורך לתשלום נוסף.

שנת 2017 הולכת להיות שנה טובה מאוד למעריצי משחקי האימה, כשבחזית לא רק המשחק Friday the 13th מחכה לנו, אלא עוד, כמו Outlast 2, Resident Evil 7, P.A.M.E.L.A, Visage ועוד.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות