Telltale מכריזה: 'המתים המהלכים: עונה שלישית' נוחתת בנובמבר; הפרק השני של באטמן משתחרר מאוחר יותר החודש

3098020-clem-babyaj-1920x1080

באטמן חוזר לעצור את הפושעים, וקלמנטיין מתעמתת עם הזומבים בשלישית, רק עם חבר חדש לצידה

טלטייל משחקת שוב עם הקוביות, והפעם באירוע PAX 2016 שהתרחש בסיאטל שבוע שעבר, וחשפה בפנינו חלון יציאה יותר ברור עבור העונה השלישית של 'המתים המהלכים', ובנוסף תאריך יציאה ספציפי כולל תמונות חדשות מהפרק השני של באטמן האפיסודי.

ראשית, העונה השלישית של המתים המהלכים, שעליה לא ידוע הרבה פרטים, מלבד זה שנוכל לשחק גם כקלמנטיין, הדמות הראשית והמוכרת משתי העונות הקודמות, אבל גם נוכל לשחק כחבייר, דמות חדשה ונוספת עם אותה מטרה כמו של קלמנטיין – להגן על החשובים להם. לצד זאת, חבייר ינסה גם להכיר את קלמנטיין ולגלות עליה יותר. העונה השלישית תשתחרר בנובמבר הקרוב לפלטפורמות Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4, למחשב האישי ולמכשירי הנייד iOS ואנדרואיד.

שנית, לגבי באטמן, שכבר התחיל חודש שעבר עם הפרק הראשון, והציג לנו קצת מבאטמן, קאטוומן, גורדון ועוד. הפעם, בפרק השני, ייקחו דמויות נוספות גם במה, ביניהם פינגיווין, בלוקבאסטר, השודד ג'ו צ'יל וכן הלאה. אותם תוכלו לראות בתמונות פה מתחת. Batman: The Telltale: Children of Arkham הוא שמו של הפרק השני, והוא יראה אור ב־20 לחודש עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. על שאר הפלטפורמות הוא ישוחרר מאוחר יותר. להלן התמונות (לחצו לגודל מלא):

batman-telltale-1 batman-telltale-5 batman-telltale-4 batman-telltale-3 batman-telltale-2 batman-telltale-6

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close