חוזר מהמתים: פיתוח Allison Road ממשיך

 

Allison_road

לאחר שחשבנו שהוא בוטל, יוצר המשחק כריסטיאן קסלר מודיע על תחייתו יחד עם הקמת סטודיו חדש 

Allison Road הוא משחק אימה מגוף ראשון, שהיה בפיתוח על ידי סטודיו אינדי בשם "Lilith Ltd" ומופץ בידי Team17. אך בתחילת הקיץ, הסטודיו הודיע בצער רב כי המשחק בוטל ולעולם לא יראה אור, ויתרה מזאת גם מעולם לא קיבלנו הסבר ברור על הביטול שלו. מאז חודשיים עברו, והיום כריסטיאן קסלר, יוצר המשחק, התראיין לאתר IGN והכריז בשמחה רבה על תחייתו של Allison Road, שלעת עתה הוא עובד עליו לבד בסטודיו החדש שהוא פתח, Far From Home:

אני באמת שמח שאני יכול להכריז על כך שפיתוח Allison Road ממשיך. היה לנו הרבה תמיכה באינטרנט, וכמה מהם היו נחמדים מאוד. בנוסף, לקחנו לעצמנו קצת זמן לעשות חשבון נפש עם מה שעברנו, ועל העתיד של Allison Road ואז ביצענו שיחה כדי לראות מה אנחנו עושים הלאה. לאחר כישלון, אני לקחתי לעצמי קצת פסק זמן מהעבודה כדי לבחון מחדש את כל העבודה שנעשתה בעבר – המסע כולו, אם אפשר לקרוא לזה כך.  

קסלר עוד אמר שעזרה זה דבר שלא קריטי לו עכשיו, אך בעתיד אם זה יהיה הכרחי, הוא יקבל. הוסיף ואמר שהחלקים הקשים בפיתוח הושלמו לפני שהוא בוטל, ולכן אנחנו מאמינים שנשמע על המשחק יותר בקרוב. כרגע, אין לו תאריך יציאה, אך צוות Gamepro ידאג לעדכן כשיהיה.

Allison Road צפוי לראות אור ברבעון האחרון של השנה או שנה הבאה למחשב האישי. עד כה, נחשף רק סרטון אחד, והוא האב־טיפוס באורך 13 דקות, אז למי שעוד לא ראה, שייהנה:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות