גיימסקום 2016: סיכום הארוע- כל החשיפות, טריילרים וההבטחות הגדולות

 גיימסקום-2016-סיקור-האירוע

Gamescom 2016 כבר מאחורינו וצוות גיימפרו החליט לרכז עבורכם את כל מה שנחשף במהלך האירוע, וזה אומר פרטים חדשים על משחקים, מציאות מדומה, תאריכי יציאה, דחיות, טריילרים, סרטוני משחקיות ועוד, אז שנתחיל?

חברות גדולות כמו מיקרוסופט וסוני, לא לקחו חלק באירוע, כלומר לא זכינו לפרטים על Xbox Scorpio או PS4 Neo, בכל זאת נחשפנו למידע חדש וסרטונים על המשחקים שלהם, ולצד החדשות שלהם, קיבלנו גם הפתעות מהחברות שכן היו נוכחות באירוע, ביניהן EA, Blizzard, Ubisoft, Square Enix, Activision ועוד. אז ראשית נתחיל עם מה שפרסמנו באתר ולאחר מכן נמשיך עם כתבות נוספות שבחלקן נפרט, ובחלקן פשוט נניח את העיקר, כמובן כל חברה בנפרד ובסדר הנכון שלה:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

סקוור אניקס

נתחיל עם Square Enix שהפגינה נוכחות עם Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, הגרסה המשופרת של המשחק שהוכרזה חודש שעבר ותראה אור ב־11 באוקטובר עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. תמונות חדשות מתוך הגרסה נחשפו במהלך Gamescom 2016, ואנחנו רואים קצת יותר מההרחבה החדשה (שגם תתמוך בלעדית ב־PlayStation VR), מוד הזומבים שנקרא "Lara’s Nightmare" ומהסקינים הקלאסיים של לארה מהמשחק הראשון (1996). כמובן שמלבד זאת, הגרסה גם תכיל רמת קושי חדשה למצב הקמפיין. להלן התמונות (לחצו עליהן כדי להגדילן):

מההרחבה החדשה:

ממצב הזומבים:

rise_of_the_tomb_raider_laras_nightmare_gamescom_shot_2 rise_of_the_tomb_raider_laras_nightmare_gamescom_shot_1

מהסקינים הקלאסיים של לארה:

 

לקינוח, סרטון טריילר חדש מתוך ההרחבה:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

באמצע שבוע שעבר הפרק הרביעי של Hitman שוחרר, ושנייה לפני ש־Gamescom 2016 התחיל, Square Enix פתחה את השמחה עם טריילר חדש של הפרק, ואם עדיין לא רכשתם את הפרק ואתם לא בטוחים, מומלץ שתראו את הטריילר קודם:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

12 הדקות הראשונות מתוך הסרט Kingsglaive: Final Fantasy 15 נחשפו, והסרט צפוי לראות אור לקראת סוף החודש הזה או בספטמבר:

ואיך אפשר בלי פרק רביעי בסדרת Brotherhood Final Fantasy XV, שהשתחרר ברביעי האחרון ותוכלו לראות אותו כאן (אין כתוביות בעברית, אלא רק באנגלית), אבל לפני זה שימו קפיצת ראש בטריילר:

מלבד סדרת הטלוויזיה והסרט, יש לנו גם את המשחק, לא שכחתם אותו, נכון? יתר על כן, יש לו שלוש מהדורות מיוחדות. הראשונה, שעולה 60$ בעצם מכילה רק את המשחק עצמו. השנייה, ה־Deluxe Edition, שעולה 90$ תכיל את המשחק המלא, ספר פלדה, עותק פיזי של King’s Glaive והרחבות נוספות. והגרסה היקרה ביותר, הלא היא "Ultimate Collector’s Edition", תעלה לכם 270$, ותכיל כל מה שבגרסת ה־Deluxe ובנוסף גם פסל של נוקטיס, פס־קול, קופסה מיוחדת, ספר עם כריכה של המשחק ובונוסים למיניהם במשחק עצמו. אבל רגע, איפה ה־Season Pass בכל העניין הזה? אז זהו, שאת ה־Season Pass תצטרכו לרכוש בנפרד, ועל פי דיבורים הוא יעלה עוד 30 דולר.

final_fantasy_15_coll_ed

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

ולידיעה נוספת ומשמחת, Nier: Automata, משחק האקשן הרפתקאות שהוכרז ב־E3 2015 כבלעדי לקונסולת PS4, יגיע לבסוף גם לשחקני המחשב האישי וישוחרר יחד עם גרסת PS4 מתישהו שנה הבאה. מוזמנים לצפות בראיון של IGN עם נציגים מהחברה, שמראים לנו טריילר חדש ועוד קצת הצצות מהמשחק:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

אחרון חביב של Square Enix, הוא חזרתו של אדם ג'נסן עם Deus Ex: Mankind Divided, שמשתחרר היום לעולם, ושנייה לפני שאתם קופצים לתוך המשחק, חשוב שתדעו שהמפתחת הודיעה כי תמיכת DirectX 12 לשחקני המחשב לא תגיע ביום ההשקה כמו שחשבה החברה בהתחלה, אלא הוא טיפה יאחר מכיוון שהם צריכים לעבוד על האופטימזיציה קצת יותר, והם מצפים לסיים את העבודה עד השבוע של ה־5 בספטמבר, אבל גם זה עדיין לא בטוח במאה אחוזים. טריילר השקה:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

1 2 3 4העמוד הבא

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות