Final Fantasy XV נדחה בחודשיים

final-fantasy-xv-header

המשחק הבא בסדרת Final Fantasy לא ישוחרר בספטמבר כמו שנאמר, אבל לבינתיים נסתפק בסרטון המשחקיות החדש 

Final Fantasy XV, משחק האקשן תפקידים שמפותח ויופץ על ידי Square Enix לא ישוחרר בŽ־30 בספטמבר הקרוב כמו שהיה אמור לקרות במקור, אלא נדחה עד ה־29 בנובמבר עבור קונסולות Xbox One ו־PS4. כמובן, המפתחת מסבירה על הדחייה, ובנוסף אנחנו מקבלים סרטון משחקיות חדש באורך 50 דקות. ראשית, נתחיל עם הדחייה, שאת ההסבר אנחנו מקבלים מהבמאי של המשחק, הג'ימה טאבטה, שנותן לנו הצהרה דרך סרטון ביוטיוב:

מהרגע שהצטרפנו לפרויקט, החזון שלנו היה ליצור רמה של חופש וריאליסטיות שלא נראתה עד כה בסדרת Final Fantasy. למרבה הצער, אנחנו צריכים קצת יותר זמן כדי להגשים את החזון הזה, ואנחנו בטוחים שתאריך השחרור החדש ייתן לנו מספיק זמן.

כבמאי ומנהיג הפרויקט, ברצוני להתנצל על ההמתנה הנוספת. כצוות, אנחנו רוצים ש־Final Fantasy XV יגיע לרמת שלמות שהמעריצים שלנו ראויים אליו, אנחנו מבקשים שתבינו אותנו.  

במהלך הסרטון, טאבטה נותן עוד סיבה על דחיית המשחק, ולדבריו, צוות הפיתוח כבר סיים לפתח את המשחק עצמו, ואילו עכשיו הם עובדים על ה"פאץ' יום-אחד", אך הוא הרגיש שהתוכן של הפאץ' צריך להישלח יחד עם הגרסה הסופית של המשחק, ולא להיות מיושם כעדכון להורדה מאוחר יותר, מה שהוביל לדחיית המשחק.

Final Fantasy XV הוא לא המשחק היחידי שהולך להשתחרר בנובמבר, להפך, הוא משתחרר במהלך אחד החודשים העמוסים ביותר בשנה מבחינת משחקים. בכל זאת, Call of Duty: Infinite Warfare, Football Manager 17, Dishonored 2Gran Turismo SportWatch Dogs 2 ועוד כל כך הרבה שאנחנו הולכים לשמוע עליהם בקרוב.

לסיום, הנה לכם סרטון משחקיות חדש באורך 50 דקות מהמשחק, שנחשף בכנס Gamescom 2016:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות