אסונות טבע בדרך ל-Cities Skylines

Paradox הכריזה היום על הרחבה החדשה למשחק בניית הערים המוצלח שלה. ההרחבה בשם “אסונות טבע” תביא איתה ממד חדשה למשחק

“אסונות טבע” תגיע יחד עם קטגלוג של אסונות שונים על מנת לאתגר ראשי עיר באשר הם נמצאים. ראשי העיר, הכוללים תכנון מערכת אזהרה מוקדמת עם נתיבי חירום, אפקטים הרסניים לאסונות, טיפול באכלוסייה כאשר הם נאבקים על מנת לבנות מחדש. ההרחבה תביא למשחק עורך תרחישים חדש ומצב משחק האמפשרים לשחקנים סופסוף לנצח או להפסיד בתנאים שלהם.

ההרחבה Natural Disasters תכלול:

  • השפעה עמוק על המשחקיות – החזק את עירך בחיים כאשר היא עוברת אחד מכמה אסונות “יום הדין” האפשריים החל מתופת רמה ועד ליום שבו השמיים התפוצוצו.
  • עם כוח גדול באה אחריות גדולה: תכנן והגב לאסונות בעזרת מערכת אזהרה מוקדמות, אמצעי נגד ואמצעי הגבה חדש לאסונות כגון מסוקים ופינויים – סופסוף פארדוקס עשתה משחק כאשר נצפה כוכב שביט זה אשכרה עושה משהו  😆
  • הרדיו שהציל את משחק המחשב: אזרחים יוכלו להקשיב לרדיו GA-GA החדש עם רשת שידורים חדשה אשר עוזרת להפיץ אזהרות חירום והודעות פינוי במהרה או פשוט להירגע עם תחנות מוזיקת משחק חדש.
  • תרחיש מבוסס מטרה: מצב תרחיש יאפשר לשחקנים לעצב מטרות משחק מותאמות אישית אשר כוללות, התחלות עם ערים מותאמות אישית, תנאי ניצחון, הגבלות זמן ועוד. תרחישים אלו ניתן לשתף דרך ה-Steam Workshop.
  • Chirpocalypse עכשיו: כובעים חדשים ל-Chirper!

מה אתם חושבים על ההרחבה החדשה? שתפו אותנו בתגובות!

[Divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מגניב.