שחקו ב־Dead by Daylight ,Evo Online ועוד בחינם למשך היומיים הקרובים!

707862 (1)

סטים מפנקת אותנו בשלושה משחקים חינמיים עד יום ראשון, שלפחות ננסה? 

כמעט כל סוף שבוע בחנות הדיגיטלית סטים, אנחנו מקבלים שני משחקים ולפעמים שלושה בחינם למשך כל סוף השבוע, שזה אומר מיום חמישי בשעות הערב, עד ראשון בשעות הערב. והנה השבוע, סטים מחלקת לנו שלושה משחקים חינמיים ושווים מאוד, שהם EVO Online, משחק החלל בן השלוש עשרה, Depth, שאם אתם אוהבים לשחק כצוללן מגוף ראשון שמנסה לשרוד עם הכלים שלרשותו או ככריש שדווקא להפך, מנסה לטרוף את הצוללנים, אז מומלץ שתנסו אותו. והקצפת שבדובדבן – Dead by Daylight, משחק האימה אונליין שבו אתם משחקים כשורד או כרוצח, כן, זה גם לי מזכיר את 'יום שישי ה־13', וגם הוא חינמי לסוף השבוע, ואני כבר הספקתי להעביר עליו כמה שעות טובות, ואולי בקרוב נפתיע עם ביקורת עליו.

במקביל למשחקים החינמיים, החנות הדיגיטלית מציעה לכם גם מבצעים מטורפים על כל אחד משלושת המשחקים, מ־15% ועד 75%, זה תקף גם על ההרחבות למיניהם. כמובן שבמידה ואתם מעוניינים לקנות את אחד (או כולם) מהמשחקים החינמיים, השמירות נשארות לכם. וכקינוח, סטים גם מציעה לכם מבצעים מגרים מאוד על סדרות משחקים רבות, מקאפקום ו־Lost Planet, Resident Evil, Dead Rising, Devil May Cry ועד סדרת Far Cry של יוביסופט.

לגבי שחקני הקונסולות – UFC 2 זמין בחינם לבעלי Xbox One ו־PS4 עד יום שני בסביבות הבוקר. גם כאן, אם אתם מעוניינים לרכוש את המשחק לתמיד, אתם תוכלו לקנות אותו עכשיו בהנחה של 50%.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x