לא רק יפן: Yakuza 0 מגיע גם אלינו; תאריך היציאה הוכרז

3101293-kiryu_battle_1458568053

“המשחק המושלם כדי להיכנס לתוך אווירת הסדרה” אומר סקוט סטריצ’ארט 

Yakuza 0 (יאקוזה 0), משחק האקשן מגוף שלישי שפותח והופץ על ידי Sega ביפן ב־2015 עבור קונסולות PS3 ו־PS4, עושה סוף כל סוף את דרכו גם אלינו ולארצות הברית, ויראה אור שנה הבאה ב־24 בינואר, ובנוסף לכך, יהיה אפשר לרכושו גם בעותק דיגיטלי ובעותק פיזי. את הידיעה המשמחת הזאת שמענו בבלוג של PlayStation מפיו של סקוט סטריצ’ארט, המפיק המתרגם:

תנו לנעליים שלכם משאבה, תגדירו את הביפר שלכם על ‘רטט’ והכינו את הווקמן שלכם לשטח כי ליאקוזה 0 יש תאריך יציאה – תוכלו לשסע את פניהם של הבריונים על המדרכה המעודנת של קאמורוצ’ו ב־24 בינואר 2017 בלעדית לקונסולת PlayStation 4 בצפון אמריקה ואירופה, דיגיטלית ופיזית. 

יאקוזה 0 הוא פריקוול לכל המשחקים הקודמים בסדרה, והעלילה בעצם מתרחשת בעיר הבדיונית קאמורוצ’ו, בשנת 1998 כשגורו ויאקוזה מוצאים את עצמם בתאונת סכסוך נוראית באחת השכונות החשוכות של העיר, שכביכול מכונת “המגרש הנטוש”, ומטרתם של השניים היא לגלות את האמת מאחורי המאבק הזה, וכמובן גם לשמור על ביטחונם האישי בזמן חקירתם. המשחק האחרון בסדרה ששוחרר היה יאקוזה 5 לקונסולת PS3 בשנת 2012. המשחק הבא בסדרה, יאקוזה 6, יראה אור בדצמבר הקרוב ביפן, ושנה הבאה גם באירופה וצפון אמריקה.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות