הוכרז על סבב תחרויות חדש במשחק Gears of War 4 עם שווי פרסים בגובה מיליון דולר

esports_procircuit_webhero_1120x410-0812e6e330f84484b6a4032d3fcd76df

המפתחת של המשחק Gears of War 4, חברת "The Coalition" בשותפות עם המותג Xbox, הכריזו על סבב מקצועני חדש הצפוי להתחיל כבר באוקטובר השנה ולהסתיים ביולי 2017. הסבב יכלול שווי פרסים בגובה מיליון דולר שיחולק על פני שנה.

תחילה, שחקנים מרחבי העולם יכולו לצבור "Gears Pro Points" ע"י זכייה בתחרויות אונליין מסוג "GameBattles" ואשר צפויות להתקיים על בסיס יומי ושבועי. אם ירוויחו מספיק נקודות, יזכו להשתתף בתחרויות LAN גדולות שיתקיימו ברחבי העולם.
את סבב התחרויות תארגן ותשדר חברת MLG יחד עם Gfinity, שתי חברות מוכרות ומנוסות מאד בעולם הספורט האלקטרוני. MLG מתכננת לקיים מוקדמות לאירוע משלה שיחלו באוקטובר, כאשר הגמר מתוכנן להתקיים במטה החברה באזור קולומבוס, אוהיו שבארה"ב ובו הפרס הכספי יעמוד על 25,000$.

תחרויות האונליין לסבב הבינלאומי צפויות לעבוד באופן הבא: כל קבוצה תוכל להתחרות במוקדמות המחולקות לאזורים בעולם, ויימשכו על פני חודש עד חודשיים, כאשר לאחר מכן תתקיים תחרות LAN אחת גדולה אליה יוזמנו הקבוצות המובילות.
החברה מציינת כי ייעשה שימוש במוד התחרותי החדש הנקרא בשם גם: "Escalation competitive game mode (5v5) on Gears of War 4".

השותפות פרסמו לו"ז הכולל תאריכים ויעדים בהם ייקח חלק הסבב.

mlg34223423

נוסף על כך, ההכרזה מציינת כי אירוע נוסף מתוכנן לחודש ההשקה – ואחד נוסף במועד לא ידוע. שווי הפרסים בהם יעמוד על 100,000$, מה שמביא אותנו ל- שמונה אירועים בטווח זמנים של 10 חודשים בלבד.

ההכרזה גם מציינת כי המהלך לקדם סבב רווי תחרויות ופרסים – מטרתו בסופו של דבר גם למשוך מותגים מוכרים נוספים ממשחקים אחרים אל העולם של Gears of War 4. כחלק מצעד זה, החברה ציינה בנוסף כי מעריצים יוכלו בעתיד לרכוש מוצרים קוסמטיים דיגיטליים במשחק אשר יתרמו באופן ישיר לענף, כנראה ע"י הקצאת חלק מהרווחים לקבוצות ולשחקנים. מגמה זאת אינה חדשה, וכבר קיימת בכמה מקומות אחרים, כמו לדוגמה מנגנון הסטיקרים במשחק CSGO הפופולרי.

ההכרזה עוד מציינת כי לאור שיתוף הפעולה עם מותגים מוכרים בתחום, מעריצים בשלב מסוים יוכלו להתלבש ולהצטייד במשחק, במוצרים קוסמטיים שונים בהשראת המותגים האהובים עליהם, כנהוג במשחקים אחרים.

לפרטים נוספים ניתן לעקוב אחר אתר החברה בכתובת: www.gears.gg ודרך דף הטוויטר שלה: https://twitter.com/eSportsGears המוקדש לספורט אלקטרוני.
בנוסף להכרזה עצמה: https://gearsofwar.com/en-us/esports/xbox-and-the-coalition-announce-gears-pro-circuit-for-gears-of-war-4

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x