Deus Ex: Mankind Divided הזדהב

pic-30080

לאחר שלוש שנים של עבודה קשה, אפשר להודיע רשמית שפיתוח המשחק Deus Ex: Mankind Divided הסתיים, וזה אומר שמכונות הדפסת הדיסקים החלו לייצר עותקים 

Deus Ex: Mankind Divided הוא משחק אקשן התגנבות מגוף ראשון, שפותח על ידי Eidos Montreal ויופץ בידי Square Enix ב־23 באוגוסט לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. בימים האחרונים העלתה המפתחת תמונה לדף הרשמי של המשחק בטוויטר, ובו אפשר לראות את כל הצוות חוגגים את סיום פיתוח המשחק:

Deus Ex #MankindDivided הזדהב! אנחנו לא יכולים לחכות שכולכם תשחקו במשחק שלנו! 

https://twitter.com/DeusEx/status/759115197650964480

פיתוח המשחק התחיל אי שם בשנת 2013 על ידי הסטודיו Eidos Montreal, שמוכרת בעיקר מפיתוח המשחקים Thief, Rise of the Tomb Raider ו־ Deus Ex: Human Revolution. בשנת 2014 השמועות רק התחזקו עם הסימן המסחרי ש־Square Enix רשמה, ולבסוף, המשחק הוכרז רשמית באפריל 2015. העלילה ב־Mankind Divided תתרחש בשנת 2029, שנתיים לאחר האירועים של Human Revolution שם אדם ג'נסן עזב את תפקידו בתור ראש האבטחה בחברת סאריף, והצטרף לארגון שהוקם על ידי האינטרפול במטרה לחסל טרוריסטים שעברו השתלות קיברנטיות שמטילים אימה על עולם שמפחד ואף שונא טכנולוגיה על אנושית.

המנוע שהמשחק משתמש הוא Dawn Engine, וגרסת המחשב האישי תתמוך ב־DirectX 12 כמו גם TressFX של AMD.

Deus Ex: Mankind Divided הוא כותר שאת רוב זמנו תעבירו בגוף ראשון, אבל תהיה לכם גם האופציה להעביר לגוף שלישי כשאתם מתחבאים מאחורי רהיטים, וזה אומר שתוכלו לראות את אדם ג'נסן נלחם בגוף שלישי או גוף ראשון – זה החלטה שלכם. כמו כן, יהיה לכם גם עץ שדרוגים, כך שבכל שלב שתעברו, אתם רק תתחזקו מרגע לרגע. יתרה מזאת, המשחק מאפשר לשחקן להתמודד במצבים שונים בזמן פעולה, וזה אומר או במצב לחימה, האקינג, התגנבות ועוד.

לצד כל הידיעות המשמחות האלו, אפשר לומר שעל Deus Ex Mankind Divided לפעמים עברו גם ימים קשים – כמו היום בו נודע על ביטול הבונוסים למזמינים מראש, מה שגרם לשערורייה גדולה בין המעריצים למפיצה Square Enix. וכמובן, אי אפשר לשכוח את הדחייה של המשחק, בכל זאת, מפברואר עד אוגוסט זה חצי שנה וזה הרבה זמן. אבל הימים הקשים הללו עברו, ובעוד שלושה שבועות המשחק יהיה זמין לקנייה עבור הפלטפורמות PS4, Xbox One ולמחשב האישי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בהצלחה לכולנו. מי יתן ויהיה משחק ראוי לשם דאוס-אקס.