שווי הפרסים בתחרות השנתית של Valve במשחק “Dota 2” שובר שיאים חדשים

dsfdsfdsfdsf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם אתם עוקבים אחר “Dota 2“, המשחק הפופולרי אשר גדל כמוד לא ממומן, והפך עם הזמן לאחד ממשחקי הספורט האלקטרוני הנצפים ומהשוחקים בעולם, אתם בטח מכירים טוב את הטורניר השנתי של Valve  הנקרא: “The International“. למעשה מדובר באירוע ענק המתקיים בין היתר באצטדיון, אליו מוזמנות הקבוצות הטובות בעולם, מאסיה ועד אמריקה, להתחרות בינהן על פרסים בשווי מיליוני דולרים וכמובן התואר הנכסף: הקבוצה הטובה בעולם.

רק בשנה שעברה חולקו פרסים בסך כולל של 18,429,613$ ל- 16 קבוצות, כאשר יותר מ-6 מיליון דולר חולקו למקום הראשון.

האירוע הגרנדיוזי מתקיים אחת לשנה, כבר שש שנים ברציפות מאז שיצא המשחק, כאשר בשנה הראשונה שווי הפרס הכולל עמד על 1.6 מיליון דולר בלבד. השנה הוא כבר עומד על יותר מ-19 מיליון דולר, ועוד היד נטויה. התחרות צפויה להתחיל רק במהלך חודש הבא, השמיני לאוגוסט ליתר דיוק.

מה שמעניין יותר מהפרס עצמו, הוא הדרך בה הוא נאסף. למעשה, מדובר במימון המונים לכל דבר. היצרנית של המשחק ,Valve, משווקת דרך פלטפורמת המשחק והתוכן שלה (Steam) חבילות פרסים הנקראות בשם “Battle Pass”, כאשר 25% מכלל הרווחים מוזרמים לטובת קופת הפרס של התחרות.

אחת הסיבות לכך שהחבילות מאד פופולריות, מלבד מהפרסים השווים שאותן חבילות מציעות, היא בגלל שרבים רואים בכך תמריץ כדי לתרום מכיסם למען מטרה נעלה כמו הגדלת שווי הפרס בתחרות, ובכך גם לקדם את הענף.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אף פעם לא ראיתי סיבה לראות את התחרויות האלה.
תמיד ניסיתי אך השתעממתי וחברים שלי דווקא מאוד אוהבים.
אם אני יכול באותו הזמן לשחק במשחק למה לא לעשות זאת?
זה כמו אם הייתי יכול לשחק כדורגל הייתי מעדיף מאשר לראות