מיקרוסופט מורידה מחירים לאקס בוקס וואן בפעם השלישית

Xbox One 249 Hero image

אם אתם בשוק בחיפוש אחר קונסולה חדשה, למיקרוסופט יש חדשות טובות לכיס שלכם

בהודעה רשמית בתחילת השבוע, הכריזה מיקרוסופט על מכירת קיץ מיוחדת והורדת מחיר ל- 249$ בלבד (952₪) לקונסולת אקס בוקס וואן חדשה, בגרסת ה-500GB.

לדברי מיקרוסופט, המחיר המצוין יהיה תקף עד לגמר המלאי של הקונסולות.

בהודעתה הרשמית, מציינת מיקרוסופט כי המכירה תכלול גם באנדלים כגון: Gears of War: Ultimate Edition bundle & the Special Edition Quantum Break bundle with white console

ואף "Name your Game Bundle", כלומר, אפשרות המקנה בחירה מאחת האופציות הבאות להורדה מלאה של המשחק: Forza Motorsport 6, Rise of the Tomb Raider, Gears of War: Ultimate Edition, או Rare Replay.

ההכרזה והתזמון של מיקרוסופט לגבי הורדת המחיר אינם מפתיעים במיוחד, היות ומדובר בצעד שנועד לחסל את מלאי הקונסולות שנותרו – לקראת השקת קונסולות ה-Xbox One S שצפויה לצאת כבר בתחילת שבוע הבא (ה-2 לאוגוסט), ומחירה ינוע סביב ה-299$.

קונסולה-xbox-one-s

בעבור מיקרוסופט, מדובר בהורדת מחיר של קונסולות האקס בוקס וואן השלישית במספר, במהלך של מספר חודשים. הפעם אחרונה היתה ביוני בו היא הורידה את המחיר ל-279$ בלבד, כך לפי דיווח של האתר CNET.

טרם ידוע אם הורדת המחיר תורגש בארץ, ואם כן בצורה מלאה או חלקית. אבל אם יש כמה מכם שתכננו להזמין מהאינטרנט, אלו כמובן בשורות משמחות. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בארץ לא יורידו מחירים כי כולם חזירים פה

אנשים כבר יעדיפו לקנות את הסלים החדש

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x