Windows 10 לא תעמוד בציפיית מיליארד ההתקנות של מיקרוסופט עד 2018

למרות התחלה חזקה, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט תיקח קצת יותר זמן מן הצפוי כדי להגיע לנקודת המיליארד התקנות.

מיקרוסופט חזתה מוקדם בקיץ הקודם, מספר חודשים לפני השחרור של המערכת, שחלונות 10 יהיה מותקן על לא פחות ממיליארד התקנים בתוך שנתיים עד שלוש. הגבול של התחזית הזו עומד ביולי של 2018, בעוד שנתיים. מאוחר בשבוע שעבר הודתה החברה שאין הדבר יתקיים.

חלונות 10 היא הצלחה גדולה על מחשבים, לפחות מבחינת הסתגלות: זו מערכת ההפעלה איתה עובדים מעל 40% ממשתמשי סטים, יותר ממערכות ההפעלה האחרות, ובמאי האחרון דווח על התקנת המערכת על ההתקן ה-300 מיליון, קפיצה גדולה מה-200 מיליון שדווח שהיו בעלות חלונות 10 בתחילת השנה הנוכחית. עם זאת, יוסוף מחדי, סגן נשיא בכיר, אמר בהצהרה שנשלחה ל-ZDNet  כי שינויים בשוק אומרים שהקצב המהיר לא צפוי להחזיק מעמד עוד זמן רב.

חלונות 10 היא בהחלט מערכת ההפעלה עם התאוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה, עם מעל 350 מיליון התקנים פעילים בחודש, עם שיא בשביעות רצון הלקוחות ופעילות,

אמר מחדי והוסיף;

אנו מרוצים מההתקדמות עד כה, אך בשל ההתמקדות שלנו בעסקי חומרת הטלפונים, ייקח יותר זמן עד שנגיע למטרת המיליארד התקנים וזה לא יקרה עד השנה הפיננסית של 2018. בשנה הקרובה אנחנו מתרגשים מהשימוש הגדל מכיוון הצרכנים והמכשירים החדשים וכן משביעות רצון הלקוחות ממערכת ההפעלה.

windows 10 devices

"עסקי חומרת הטלפונים" הם אכן גורם משפיע מפני שהתחזית ההיא של מיליארד התקנים התבססה על התקנות בכל הצבעים, מחשבים, טבלטים וטלפונים ניידים. אבל במאי, מיקרוסופט פיטרה 1850 אנשים במחלקת החומרה לטלפונים הניידים, רובם במיקרוסופט מובייל בפינלנד, ומכאן נגזר שבפועל החברה וויתרה על החלק של חומרה בעסק הזה – וגם על שורת מכשירים שעליה סמכה כפלטפורמה מובטחת למערכת ההפעלה שלה. הסוף של חלונות 10 בחינם למחשבים קרב ובא וזה לא יעזור, מפני שהרוב ככל מי שהיה מעוניין כבר עבר ל-10 במהלך השנה.

אז תזכורת קלה; השדרוג החינמי לחלונות 10 מחלונות 7 ו-8 מוגבל בזמן וההצעה תפוג ב-29, עוד עשרה ימים, ולאחר מכן תעלה כ-400 ש"ח לפחות.

תודה PCGamer.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות