קונסולת Xbox One S תושק בתחילת חודש הבא

הקונסולה המשודרגת שחשפה מיקרוסופט בתערוכת E3 האחרונה תושק בתחילת חודש הבא למספר מדינות נבחרות. מה עם ישראל?

קונסולת ה"Xbox One S" או בשמה המלא "Xbox One Slim" שנחשפה בתערוכת E3 2016 והוכתרה כקונסולות האקסבוקס הקטנה בהיסטוריה, תגיע למדפי החנויות ב-2 באוגוסט. הקונסולה שתעלה 399 דולרים, תגיע עם כונן קשיח פנימי של כ-2 טרה בייט וגודלה הוא 40 אחוז מגודל ה-Xbox One. בנוסף לכך לקונסולוה יכולת להצגת וידאו באיכות 4K והיא תגיע גם עם קונטרולר מעוצב מחדש (שיהיה ניתן לרכישה בנפרד במחיר של 60 דולרים) וחיישן אינפרה אדום מובנה שיאפשר שימוש בפיצ'רים של הקינקט.

המדינות הראשונות שיזכו רשמית בהשקה של ה"Xbox One S" הן: אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, קנדה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, הולנד, ניו זילנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, ספרד, שבדיה, שוויץ, טורקיה, בריטניה וכמובן ארצות הברית.

xbox-one-s

למדינות אחרות, כמו ישראל, הקונסולה תגיע בשלב מאוחר יותר ומיקרוסופט תעדכן לגבי הזמינות במדינות הללו בקרוב. הקונסולה תוצע גם עם נפחים קטנים יותר: 500GB ו-1TB שיעלו בהתאמה 299 ו-350 דולרים.

באותו עניין, מיקרוסופט חשפה השבוע גם באנדל ראשון לקונסולה שיגיע עם המשחק Gears of War 4, שיהיה זמין לאקסבוקס וגם למחשב האישי באוקטובר השנה.

Limited Edition Gears of War 4 Xbox One S

מקור: מיקרוסופט.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

וואלה פעם ראשונה שבא לי איזה אקסבוקס
משעמם לי עם הסוני 🙁

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x