No Man's Sky הזדהב!

no_mans_sky_10

בשעה טובה No Man's Sky הזדהב, וזה אומר כי פיתוח המשחק הסתיים ומכונות הדפסת הדיסקים החלו לייצר עותקים 

No Man's Sky, משחק ההרפתקאות מגוף ראשון, שפותח ויופץ על ידי Hello Games, מביא לנו בשורה משמחת. לאחר ארבע שנים של פיתוח ועבודה רבה עם עבר ארוך מאוד, אפשר להכריז היום שהמשחק אכן יראה אור סופית חודש הבא ב־10 באוגוסט לפלטפורמות PS4 ולמחשב האישי. את הידיעה המשמחת הזאת אנחנו שומעים בטוויטר של שון מוריי, אחראי הסטודיו Hello Games:

הנה זה קורה, No Man's Sky כרגע הזדהב. אני כל כך גאה בצוות הקטן הזה, ארבע שנים של התרגשויות. 

לכל אלו שלא היו מעודכנים על המשחק – תנו לי לעזור לכם קצת. העבר של No Man's Sky ארוך ומסובך, הוא בעצם מתחיל את ההרפתקה שלו ב־VGX 2013, שמה הוא נחשף לראשונה וגנב את העיניים של השחקנים, מאז הוא נעלם עד כנס E3 2014 בו הוא הוכרז רשמית במופע של סוני כבלעדי ל־PS4. אם כי שנה לאחר מכן, גרסת המחשב אושרה והובטח שהיא תשוחרר במקביל ליום השקת גרסת ה־PS4.

המשחק במקור היה אמור לראות אור לפני סוף שנת 2015, אך נדחה ל־21 ביוני 2016, ובדקה התשעים המפתחת דחתה את המשחק ל־12 באוגוסט. הדחייה לא הייתה פשוטה לחלק מהשחקנים, ואפילו איימו עליה ברשת.

כמו כן, No Man's Sky זכה אצל אמזון במקום הראשון בתואר ה־'משחק המצופה ביותר של שנת 2016'. אפשר להבין אותם, בכל זאת, אחד הדברים המבליטים את המשחק, הוא העולם הפתוח שלו, שעל פי המפתחת, תצטרכו להשקיע לפחות 5 מיליארד שנים כדי לראות כל כוכב לכת.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות