Evolve הופך למשחק חינמי בסטים

Evolve-Stage-2

שחקני המחשב יכולים להוריד כבר עכשיו; גרסת הקונסולות תגיע מאוחר יותר

Evolve, משחק היריות מגוף ראשון, שפותח על ידי Turtle Rock והופץ לפני שנה וחצי בידי 2K עם תג של מחיר מלא, 60 דולר, הופך מהיום למשחק חינמי וזמין להורדה כבר מאתמול בחנות הדיגיטלית, סטים, אולם כרגע הוא בשלב 'בטא' ומהיום שמו הוא Evolve Stage 2. לאחר סיום שלב הבטא במחשב האישי, המשחק יעשה את דרכו לקונסולות Xbox One ו־PS4, כך אושר בדף הרשמי של המשחק בטוויטר.

השאלה המדוברת היא, מה קורה עם האנשים שקנו בעבר את המשחק במחיר מלא? אז ככה, הם יורידו את הגרסה החינמית לחשבון שלהם, ואוטומטית כל מה שהיה להם בגרסה הרגילה תישמר להם גם פה, בין אם זה סקינים שהם קנו בעבר, או מפלצות וציידים שהם פתחו. בנוסף, הם יקבלו את הסטטוס "Founder" שיזכה אותם בפריטים בלעדיים, כמו 3,000 מפתחות סילבר, סקינים בלעדיים ועוד.

לגבי שאר האנשים, בבטא יהיו זמינים 24 ציידים, 7 מפלצות ועוד טונות הטבות. כמו כן, הממשק למשתמש שודרג ויהיה נינוח יותר לשימוש, המפות עוצבו מחדש (ארבעה נכון לעכשיו ובעתיד ישוחררו עוד), וגם בכל סוף שבוע ישוחררו 'עדכונים שבועיים' שבעצם יעזרו בתיקון בעיות ולפעמים גם בשחרור מפות או ציוד חדש. לפרטים מלאים על הגרסה החינמית אתם יכולים לקרוא פה או להוריד ולנסות.

Evolve שוחרר בפברואר 2015 וזכה לממוצע ביקורות של 77 (הכי גבוה על המחשב האישי) מתוך 39 מבקרים. אף על פי שעל פי המשתמשים, המצב היה הרבה יותר גרוע וזכה לממוצע מאוד נמוך אצל כל הפלטפורמות שאליהם המשחק שוחרר. מוזמנים לבדוק גם את הביקורת שלנו.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אותו דבר גם Bungie צריכה לעשות…

משחק מעפן ומשעמם

ניתן למשחק עוד הזדמנות.
הוא היה בעל פוטנציאל אדיר כבר מההתחלה, רק חבל שחמדנות הרסה אותו.