צפו במסיבת העיתונאים של Sony

Sony--Paris-Games-Week-2015

ההצגה בעלת המשקל הכבד ביותר החלה, צפו בשידורים איתנו.

טוויץ':

https://www.twitch.tv/gamespot

יוטיוב:

https://gaming.youtube.com/watch?v=Jjoq7snv24I

חברת Sony

אין ספק שסוני נמצאת על גג העולם, היא נהנת למלוך. לכן מן הסתם יש לה עבודה קלה ב-E3 הזאת: הפלייסטיישן 4 מכרה כ-40 מליון יחידות נכון למרץ 2016 והקונסולה מספקת גרפיקה טובה יותר גם עבור משחקי מולטיפלטפורם והבלעדיים שלה נמכרים נהדר.

סוני לא מחויבת לשווק חומרה חדשה אם היא לא רוצה, החברה תוכל להמשיך להתמקד על הפלטפורמה המרכזית שלה ועל המשחקים כדי לשמור על אנשים מרוצים. סוני יושבת איפה שהמתחרים שלה מאוד רוצים להיות. מה שאומר שמסיבת העיתונאים של סוני יכולה להתמקד בלשמח את ליבם של גיימרים ולשמור על על התנופה שנוצרה מאשר לחפש איפה אתה עדיין לא הצלחת.

מסיבת העיתונאים של סוני מתרחשת כידוע אחרי מיקרוסופט וזה אומר שכבר נדע עד אז נגד מה סוני מתחרה בדיוק. מה עם נינטנדו? לנינטנדו יש משחק אחד השנה, זה לא משהו קשה להתעלות עליו.

מה שאנחנו נספר לכם עכשיו היה יכול להשאר בגדר תאוריה אם הדיווחים האחרונים לא היו כאלו רבים ועקביים: סוני אכן מתכננת פלייסטיישן 4 חזקה יותר כדי לספק יותר כוח גרפי עבור המשחקים שרצים עליה. הקונסולה תאפשר להציג וידאו ומשחקים ברזולוציה של 4K ולהביא את הקונסולה יותר קרוב למחשבי על שכרגע המשרתים את קסדות ה-VR השונות בשוק. על פי הדיווחים משחקים שישוחררו מעתה והלאה יהיו בעל מצב "סטנדרטי" עבור בעלי הקונסולה הרגילה ומצב שמאפשר שימוש בכוח של הקונסולה המשודרגת עבור קצב תמונות חלק יותר, רזולוציה טובה יותר או גראפיקה יותר אמינה ב-VR, זה יתן סיבה ללקוחות קיימים לשדרג ויציע ללקוחות חדשים גרסה חזקה יותר, בו זמנית הקונסולה גם תתחרה במחשבים שנועדו ל-VR.

מה לגבי הפלייסטיישן 4 הקיימת? אנחנו מצפים שסוני תוריד את מחירי הכניסה לעולם הפלייסטיישן, ואולי אף תעצב את הקונסולה מחדש בצורה קטנה ויעילה יותר. זה נראה די ברור מאליו אבל בכל זאת נגיד את זה: ברגע שקונסולה מגיעה לשלב שהיא נהית יותר זולה היא תקבל בוסט רציני במכירות מה שמפיח חיים חדשים בקהל שלה. עיצוב מחדש זה אולי השערה, אבל הורדת המחיר? הימור בטוח. סביר להניח שכבר יש לכם פלייסטיישן 4 אם אתם מעריצים שרופים (מסתכל עליך, ספיר), והמערכת כבר הושקה עם מחיר נמוך יותר מהאקסבוקס בהשקה בזמן שהיא הציעה יותר כוח למשחקים. זה שם את סוני בעמדה טובה להפעיל לחץ על המתחרה שלה שמדברים על מחירים וקשה להפריז בכוח של להיות בעל החומרה החזקה ביותר ועדיין עם המחיר הנמוך ביותר, לא משנה כמה משחקים סוני תכניס לבאנדל אחד. אופציה מתוקצבת תהיה דרך טובה מאוד לגרום לאלו שנמצאים על הגדר להתחייב סוף סוף עבור הפלייסטיישן 4 וסוני תמשיך להיות עם הפלטפורמה הכי נמכרת בדור הזה. כמובן שזה לא משנה לכם אם אתם גיימרים כבדים ואתם קוראים חדשות משחקים על בסיס קבוע, אבל קהל המיינסטרים השקט אוהב אופציה לא יקרה כדי להכנס לעולם הזה. פה סוני יכולה לראות את בסיס הלקוחות שלה גודל וככל שהמחיר נמוך יותר, טוב יותר

אין ספק שהקסדת המציאות המדומה של הפלייסטיישן היא הנשק הכי חזק של סוני במירוץ ה-VR: הקסדה הזאת היא כרגע האופציה הזולה ביותר והקלה ביותר לשחק ב-VR מה שנותן יתרון חסר פשרות מול HTC ואוקולוס. הקסדה תמכר ב-500 דולר והזמנות מראש כבר פתוחות זמן מה ופה זה מתחיל להיות מעניין: ירידה במחיר הקונסולה תוריד את המחיר הכולל של באנדל שכולל קסדה וקונסולה, וסביר להניח שסוני תכריז על באנדל שכוללת קסדה ואת הפלייסטיישן החדשה עבור לקוחות בעלי אמצעים. לשם השוואה, קסדה של אוקולוס עם מחשב כדי לתמוך בה עולה בסביבות ה-1500 דולר, אך כרטיסי המסך הזולים שנמצאים בדרך עושים להוריד את המחיר הזה במעט. סוני צריכה לקחת את המחיר הנוכחי של VR על המחשב כתקרת מחיר עבור באנדל של קונסולה חדשה וקסדה, אם סוני תצליח לשווק באנדל במחיר נמוך בכמה מאוד דולרים, היא תצליח להשיק מערכת VR באיכות גבוהה עם מחיר זול יותר.

כולם מדברים על VR והמתחרים מתקשים לספק את ההזמנות של הקסדות שלהם, סוני כאמור תשיק קסדה זולה וקלה יותר לשימוש. המחיר הנמוך והפשטות הם הנשקים הכי גדולים של סוני כאן ומאוד אפשרי שה-VR של סוני תהיה פלטפורמת ה-VR שתביס גם את ה-Vive וגם את ה-Rift. על פי התרשמויות של אחרים, הקסדה של סוני גם היא הקסדה הכי נוחה בשוק, במיוחד אם אתם זקוקים למשקפיים כדי לראות. אין ספק שלסוני יש המון יתרונות במרחב ה-VR ו-E3 זה בדיוק הזמן להדגיש זאת לקהל.

שנה שעברה מסיבת העיתונאים של סוני הייתה פחות סדרה של הכרזות ויותר כמו ינשופים שמגיעים עם חדשות מהוגוורטס. המון מהחדשות שראינו שנה שעברה הם משהו שאף אחד לא העלה בחלומותיו הפרועים ביותר. אחד מהם היה The Last Guardian, סוני צריכה להפוך את המשחק זה יותר מפנטזיה למשהו קצת יותר ממשי, אולי לתת לאנשים לשחק בו או להדגים את המשחק בצורת טריילר? הגיע הזמן ש-The Last Gurdian יוכיח את עצמו כיותר ממשהו שקיים לצורך נוסטלגיה, שיוכיח את עצמו בתור משחק מהנה.

סדרת Gran Turismo תמיד דחפה קדימה את הגראפיקה על פלטפורמות הפלייסטיישן, אז זה מפתה לשער שה-Gran Turismo הראשון על ה-Playstation 4 יגיע גם לקונסולה החדשה. במיוחד מאחר ו-Gran Turismo Sport כולל תמיכה ב-VR. צפו לעוד על Gran Turismo, אפילו אם זה רק בצורת וידאו.

Dark Souls 3 יצא השנה וכבר הספיק למכור 3 מליון יחידות בכל העולם, מספר שהוא מרשים ביותר. Form Software יוצרת משחקי מיינסטרים עם קהל ענק ויש המון אפשרויות איזה הכרזות הם יעשו במהלך האירוע של סוני. DLC חדש? המשחק הבא של האולפן? Dark Souls 3 היה המשחק האחרון של Form Software עבור סדרה שהתחילה לפני שינוי ניהולי שהתחרש באולפן, הנשיא החדש הידטאקה מיאזאקי אומר "המשחק הבא שלנו הוא רעיון שהוגה שהתחלתי את כהונתי כנשיא האולפן, יהיו סוגים חדשים של משחקים שנעשה בעתיד. זה נשמע מצוין, אבל אנחנו לא שוללים המשך ל-Bloodborneהמופתי. כמובן שמשהו חדש יתקבל בברכה, אבל עולם הגיימינג אוהב ללכת על מה שעובד ואם זה לא שבור, לא צריך לתקן אותו.

השותפות של סוני עם Bungie, אולפן שעבד בעבר צמוד למיקרוסופט, לא הולכת להיפסק בקרוב. ללא ספק נראה עוד מהעולם של דסטני, אנחנו כבר יודעים שההרחבה הבאה בדרך והיא כנראה תהיה הנושא המרכזי עליו Bungie עתידה לדבר בקרוב, אבל אנחנו רוצים לראות עוד מדסטני ברמה גדולה יותר. האם המשך גדול מתוכנן לדוגמה Destiny 2? אנחנו נשמח למידע אפילו אם מדובר בטיזר קטן. על כל פנים, אסטרטגית התוכן של Bungie עובדת בצורה נהדרת, מה שמאפשר להם לעשות דברים נחמדים כמו לספר את הרקע של הסיפור הבא וכל מני עדכונים של ההמשך בעדכון אחרון למשחק. זה יכול להיות בונוס ענק אם סוני תסיים את ההכרזה בנושא דסטני עם תוכן בלעדי שיגיע לפלייסטיישן 4, דבר שאנחנו לא זרים לו מאז שהמשחק יצא

לסיום, הפלייסטיישן ויטה, הפלטפורמה הניידת של סוני שהייתה אמורה להביא עידן של חוויות חדשות מחוץ לבית, הבעיה שהיא יצאה בעידן שטלפונים חכמים כבר התחילו להשתלט על השוק ולמערכת מעולם לא היה סיכוי להתפתח. למרות זאת, הויטה עוד ביצור ועדיין חיה הודות לפורטים מאוד טובים של משחקי אינדי ידועים, לדוגמה הויטה היא הצורה הטובה ביותר לשחק את Downwell, סוני כבר הכריזה בעבר שהיא הופכת את הויטה ל"פלטפורמת עבר" מה שאומר שסוני תצמצם את התמיכה בכל הנוגע לעדכוני מערכת ומשחקים, לכן אם אתם בעלי ויטה, אל תצפו להרבה הכרזות בנושא הזה.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות