Telltale חושפת את משחק הבאטמן האפיסודי שלה

חצי שנה לאחר שהוכרז ב-The Game Awards 2015, אולפן Telltale מוציא לאור תמונות ראשונות מהמשחק הבא שלו, שמבוסס על באטמן. החברה גם חשפה את הקאסט שמדובב את הדמויות במשחק.

היום אולפן Telltale חשף תמונות ראשונות מ-Batman: The Telltale Series וגם שיתפה מידע לגבי הקאסט שמדובב את הדמויות במשחק. להלן:

טרוי בייקר, שאותו אתם מכירים מ-The Last Of Us וגם לאחרונה 4 Uncharted ועוד עשרות משחקים אחרים מדובב את באטמן, דמות שאינה זרה לו שכן הוא דובב אותה בסדרת לגו באטמן. אליו מצטרפת לורה ביילי, גם מאנצ'רטד 4 וגם ממשחק קודם של Telltale – המשחק המבוסס על Borderlands בשם Tales From The Borderlands תדובב את סלינה קייל/קאטוומן, ריצ'ארד מקגונאגל שידוע לכם כסאלי מסדרת Uncharted מדובב את הגנגסטאר קארמיין פאלקון.

טרוויס וילינגהאם מדובב את הארווידנט/Two Face. ארין איווט מדובבת את העיתונאים ויקי וייל, אין רייטל ידובב את אלפרד פניוורת' ומרפי גאיר מדובב את ג'ים גורדון.

Telltale מוסרת שהמשחק נועד להראות כמו "ספר קומיקס חי ונושם" המשחק גם יוצג ב-E3 השבוע ויושק בקיץ הזה, עם אופציה לגרסה פיזית שמאפשרת גישה לכל הפרקים כאשר הם יוצאים.

"החיים המסובכים והנפש השבירה של ברוס ווין השאילה את עצמה כדי להיות אבולוציה חזקה של חווית המשחק של Telltale" כך אמר אחד ממייסדי האולפן, קוין ברונר

Fwll1ZY

DxfgH8z

HzwyncT

 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x