צפו בשידור החי: EA פותחת את E3

Electronic-arts

בעוד כחצי שעה תפתח EA את תערוכת E3 (או יותר נכון, את התערוכה העצמאית שלה EA PLAY) עם מסיבת העיתונאים שלה. צפו איתנו כאן:

ביוטיוב:

בטוויץ':
Watch live video from EA on www.twitch.tv

מה נוכל לצפות מ-EA?

אין ספק שהביתן של EA במתחם התערוכה בלוס אנג'לס הוא ללא ספק הבולט ביותר, אפילו יצרני הקונסולות לא היו בעלי ביתן כזה רועש וכזה גדול שממוקם בדיוק בכניסה למתחם הדרומי במרכז הכנסים, ללא ספק אחד מהאנדרטות של E3 שנה אחרי שנה.

השנה, הביתן הזה, רעוש ככל שיהיה וגדול ככל שיהיה לא יהיה שם. בפעם הראשונה מאז אלוהים יודע, אם בכלל, EA לא תהיה חלק מ-E3 השנה, לפחות לא בצורה המסורתית. במקום זאת EA החליטה על אירוע פרטי משלה שמתקיים במקביל ל-E3 ובניגוד אליה פתוח לציבור הרחב. EA מעדיפה לתת לציבור הרחב לשחק במשחקיה ורק אז לפנות לתקשורת ולעשות ספינים. EA עדיין מתכננת מסיבת עיתונאים מסורתית ומזיזה אותה ליום ראשון ב-11 במקום יום שני. ועדיין, EA לא ידועה בהכרזות מפתיעות. ההפתעה המשמעותית האחרונה מהמפיצה הזו הייתה ב-2012 שהיא הכריזה על משחק UFC מביתה. EA סוחרת מידע בכמויות ידועות, ורק לאחרונה התחילה לעשות טיזרים למשחקים גדולים מאשר להראות אותם במלואם, כמו עם Mass Effect ו-Battlefront ב-2014.

אחרי שנים של הרהורים ממשקיפים קז'ואלים, סוף כל סוף משחק יריות צבאי גדול מתרחש במלחמת העולם הראשונה, וזה הבאטלפילד 1 של EA. הצפיות והלייקים שקיבל הטריילר שלו ביוטיוב היו מספיק כדי להזכיר אותו בועידות משקיעים, אבל חלק מהאזכור הזה הוא תגובה לכמות הדיסלייקים שקיבל Call Of Duty: Infinite Warfare שדוחף את עצמו עמוק יותר לעתיד. באטלפילד קיבל דמואים ארוכים בעבר, בעיקר כדי להדגים את היכולת הויזואלית של מנוע ה-Frostbite שלו. אנחנו בטוח נראה דמו מודגם בלייב על הבמה, אך ככל הנראה מהקמפיין של המשחק. באטלפילד הארדליין עשה הדגמת מולטיפלייר ב-E3 2014 אבל היה קשה לקריין ולעקוב אחריה. EA גם כמובן תדחוף ללקוחות את הגרסאות המיוחדות של המשחק לגרון, בעיקר זאת שמאפשרת גישה מוקדמת למשחק.

בעקבות באטלפילד 1 מגיע אלינו מהעתיד Titanfall 2, שעל פי השמועות גם יגיע באוקטובר, EA כבר הכריזה שהחשיפה הרשמית שלו תתרחש ב-12 ביוני, מתי שמסיבת העיתונאים תתרחש. Titanfall הראשון תפס המון תשומת לב שיצא אי שם במרץ 2014, אבל המחסור בקמפיין לשחקן יחיד או אפילו סיפור מובן מנעו ממנו להיות רלוונטי בטווח הארוך. Titanfall 2 מתכוון לשנות את זה: Respwan מבטיחה קמפיין שחקן יחיד כמו שצריך, המשחק השני גם לא יהיה בלעדי למחשב ולאקסבוקס ובניגוד לקודמו, המשחק הזה מגיע גם לפלייסטיישן 4. Titanfall 2 יודגם עם משחקיות באירוע ואנחנו גם נקבל טריילר מורחב שיציג לכולם את העולם ש-Respwan עיצבה אבל לא בדיוק הצליחה לתאר אותו בגלל המגבלות של המשחק הראשון. Titanfall 2 עשוי לפתוח את מסיבת העיתונאים של EA.

אם Titanfall 2 זה לא הדבר הראשון שנראה במסיבת העיתונאים, זה יכול להיות Mass Effect Andromeda, שעשוי להיות מושק בתחילת 2017, לפני מרץ. משחק ה-RPG בחלל של Bioware יצטרך המון קונטקסט, מה שדורש טריילר ממש ארוך שמסביר הרבה יותר מכל דמו משחקיות שנראה. ב-Mass Effect: Andromeda, בני האדם הגיעו לגלקסיה באותו השם ועכשיו הם הגזע הכובש והמיישב, מה שמציב בפנינו רף אחר של בחירות מוסריות במצבים של אי ודאות ודקויות. Mass Effect Andromedaהוצג לראשונה, אם כי לא בשם הזה, ב-E3 2014 עם סרטון שהציג קונספט ארט ואנימציות. הוא קיבל טיזר נוסף ושם ב-E3 שנה שעברה ובקושי שמענו דבר מאז, אז המשחק דורש התייחסות גדולה השנה. EA בדרך כלל פותחת עם חשיפה קצרה של משחק ידוע שיגיע בקרוב, ואז ממשיכה להציג משחק גדול יותר שיגיע מאוחר יותר. Mass Effect יכול להיות בדיוק המשחק הגדול הזה.

המידע שנמסר לנו בכמויות תמיד מ-EA זה הכל על משחקי הספורט השנתיים שלה: גולף, פוטבול, כדורגל, כדורסל, הוקי ואומנויות לחימה, הכל שם. המותג EA Sports תמיד נשען על ידוענים מפורסמים מעולם הספורט, בעיקר שחקני הפוטבול. המשחקים היחידים שרלוונטים לקהל הישראלי הם FIFA ו-NBA, לכן לא נרחיב יותר מדי על המשחקים האחרים. אבל זאת השורה התחתונה: FIFA, NBA והשאר יוצאים כל שנה, יש להם כוכבים גדולים שמקדמים אותם וטריילרים שמציגים שינוים טכניים במשחקיות. על אף שניתן לשחק במשחקים האלו באירוע של EA, החברה לא נוטה לדבר על מצבי המולטיפלייר שלהם עד 4 חודשים אחרי E3. לכן יש לשלול דיבור מכל סוג שהוא על מצבי ה-Ultimite Team במשחקים השונים שהם כמעט הכרח בימינו.

מלחמת הכוכבים ללא ספק חזרה להיות להיט, ו-EA כבר חתמה ב-2013 על עסקה עם דיסני לפתח ולהוציא משחקים למשך 10 השנים הבאות. כרגע הפוקוס העיקרי של EA בנושא הזה הוא תוכנית ה-DLC הרחבה עבור Battlefront, למשחק יש עוד 3 הרחבות מצופות: אחת שמתרחשת בבספין שיוצאת החודש, אחת בכוכבת המוות המפורסם בסתיו הקרוב ואחת ללא פרטים נוספים שתצא בתחילת 2017. Battlefront נאמן לקו הזמן של הטרילוגיה המקורית, אבל זה כולל את הקונטקסט של הסיפור שבמרכז הסרט החדש: "מורד מספר אחד". ההרחבה הראשונה של Battlefront התרחשה סביב האירועים של ג'אקו והקרב שם, שקרה שנה לאחר אירועי "שובו של הג'די" ו"מורד מספר אחד" מתרחש במהלך בנייתו של כוכב המוות, כשנה לפני אירועי "תקווה חדשה". מה שאומר שההרחבה הרביעית בהחלט יכולה להיות מועמדת לאירועי "מורד מספר אחד"

יחד עם זאת בוועידת המשקיעים האחרונה שלה, EA אמרה שהיא מצפה לראות משחק מלחמת הכוכבים כל שנה למשך 3 או 4 השנים הבאות, וזה יכול להתחיל עם המשך ל-Battlefront, למרות שסביר להניח ש-EA במקום תשחרר חבילת הרחבה גדולה שתרמז על Battlefront 2 ואם זה יקרה, סביר להניח שהדגש יהיה על קמפיין לשחקן יחיד, כזה שנשאר מחוץ ל-Battlefront כדי שיצא בזמן עם הסרט החדש, מה שאכזב רבים. ההנהלה הבכירה ביותר של EA שמעה היטב את התלונות האלו והבינו שחוסר באחד כזה פעם נוספת לא תתקבל בחשבון על ידי הקהל. מה שכן, לוח הזמנים ש-EA הציבה לעצמה בנוגע ל-Star Wars כרגע לא מראה שום משחק עבור 2016, EA ככל הנראה מחשיבה את סיום עונת ה-DLC של Battlefront כ"משחק" אבל אם לא, המשחק של Visceral יכול לצאת השנה. איימי הנינג, הבמאית והכותבת המוצלחת של סדרת Uncharted נמצאת ב-Visceral כבר מ-2014 ומיד לאחר מכן EA הכריזה על משחק ללא שם כרגע ביקום מלחמת הכוכבים, שתואר כ"אקשן-הרפתקה מגוף שלישי". EA זה לא בת'סדה, אין להם נטייה להכריז על כותרי הפתעה שיוצאים באותה שנה (כמו Fallout 4) אבל מבחינת זמנים, Battlefield 1 הוכרז לא מזמן וכבר יוצא באוקטובר. יכול מאוד להיות שאנחנו נראה טיזר למשחק הזה.

Electronic-Arts-E3 2016

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

איזה חברות משתתפות בתערוכה של e3 2016 ?אתם יכולים אולי להגיד ולפרסם זה יכול מאוד לעזור.

הכנו מדריך שלם לנושא הזה: http://gamepro.co.il/2016/06/08/e3-2016-anything-you-need-to-know/