Yooka-Laylee נדחה לשנה הבאה

maxresdefault (1)

בנוסף, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש לקראת כנס E3 2016, שם המפתחת תציג יותר על המשחק

Yooka-Laylee, משחק ההרפתקאות תלת מימד שמפותח על ידי Playtonic Games ויופץ בידי Team17, לא יראה אור באוקטובר הקרוב כמו שהיה אמור לקרות, אלא נדחה עד הרבעון הראשון (ינואר – מרץ) של שנת 2017 לפלטפורמות Xbox One, PS4, WII U ולמחשב האישי. נציג מ־Playtonic דיבר על הדחייה והסביר למה הכותר נדחה:

לאחר הרבה זמן של חשבון נפש ולדעת באמצעות תקשורת עם המעריצים שלנו שהחשוב להם מכל הוא איכות המשחק וההנאה עצמה, ביצענו החלטה קשה – וזה לנעול את תאריך היציאה של Yooka-Laylee לרבעון הראשון של שנת 2017. בהתחלה הרגשנו בטוחים שנוכל להוציא לאור את המשחק באוקטובר כפי שתוכנן במקור, אולם הצוות הגיע להחלטה שהם זקוקים לכמה חודשים נוספים ללוח הזמנים כדי שיוכלו להביא לאלפי המעריצים משחק טוב שבו הם תמכו לאורך כל הפיתוח. כמובן שיש כאלה שיהיו מאוכזבים מהחדשות הללו, אך הצוות בטוח שהוא עשה את ההחלטה הנכונה וכי המעריצים יהיו מרוצים מהתוצאות הסופיות של המשחק כשהוא ישוחרר מוקדם שנה הבאה.

החדשות הללו ללא ספק עצובות לכולנו, אבל לבינתיים אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש של Yooka-Laylee שבעצם רוצה שנתכונן לכנס E3 הקרוב בין ה־14 ל־16, שם המפתחת Playtonic תציג יותר על המשחק:

מקור: וידאו-גיימר

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות