מיקרוסופט מחסלת את השמועות: Halo 5 לא יגיע למחשב האישי

maxresdefault

הסיבה: מיקרוסופט רוצה להביא משחקים שיהיו מיועדים לשחקני המחשב ולא פורטים של קונסולות

Halo 5: Guardians, משחק היריות אקשן מגוף ראשון הבלעדי של קונסולת Xbox One, כנראה לעולם לא יגיע למחשב האישי, כך מאשרת מיקרוסופט, לאחר שמועה שצצה בשבוע האחרון. על מה השמועה דיברה? טוב, אז לדברי אחד המשתמשים באתר NeoGAF שאמר כי יש לו כמה מקורות קרובים לסטודיו שאמרו לו כי סיכויים גבוהים שגרסת המחשב של Halo 5 בפיתוח ונשמע עליה בכנס E3 הקרוב, מה שמשך את תשומת הלב של אתרים מוכרים כמו PC Gamer, אולם עכשיו אפשר לראות כי זה לא יותר משקר אחד גדול.

הגישה שלנו היא לספק חוויה ענקית של משחקי Halo לשחקני המחשב, כגון Halo Wars 2 ו־Halo 5: Forge. אין לנו שום תכניות להביא את Halo 5: Guardians למחשב האישי כפורט מקונסולה. 

אפשר היה לקחת את השמועה ברצינות, מכיוון שהעבר של Xbox One מוכר כחברו הטוב של המחשב האישי. בעבר ראינו בלעדיים של Xbox One ששוחררו למחשב, ביניהם Dead Rising 3, Ryse Son of RomeQuantum BreakKiller Instinct, גרסה חינמית של Motorsport 6 בשם Forza 6: Apex. יתרה מזאת יש לנו את Halo Wars 2, ReCore, Gigantic, Sea of Thieves, Halo 5: Forge ועוד שיגיעו לקונסולת Xbox One, אך גם למחשב האישי. חבל שהצפיות היו לשווא, ומהיום עדיף שנמשיך הלאה ונראה מה מיקרוסופט מתכננת לנו ב־E3 הקרוב שם היא תופיע ביום שני ה־13 לחודש בשעה 19:30 על פי שעון ישראל.

מקור: וידאו-גיימר.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא הפסדנו הרבה. זה כנראה היה המשחק הגרוע בכל הסדרה, וזה אחרי ש-4 כבר נחשב למשחק לא משהו.

אני אישית לא מעריץ גדול של היילו, אבל אכן היילו 5 היה קצת… Meh. לא ממש שדרוג מבחינת המשחקיות, ובהשוואה לשיווק, העלילה הייתה בנאלית וחלשה. היילו 4 לפחות הרגיש כמו מסע יותר רגשי וקרוב במהלך הקמפיין שלו.

אני כן צוחק קצת לעצמי שמייקרוסופט לא מצליחה לשמור משחקים אקסלוסיבים לעצמה.