שינוי כיוון: Watch Dogs 2 נחשף רשמית

WD2_HR01_Profile_final_610.jpg-610x0

עברו כשנתיים מאז שיצא Watch Dogs, על אף שהיה לו רעיון מקורי בזמנו, הביצוע לא בדיוק עמד בציפיות שקבע לעצמו.  למרות זאת, אבני היסוד ואלמנט ההאקינג במשחק השאריו לו מקום לפתח את הפוטנציאל ולגדול. השבוע יוביסופט נתנה הצצה ראשונית ל-Watch Dogs 2, שיצא השנה ב-15 בנובמבר. רשימת השיפורים שיוביסופט הוסיפו להמשך כבר גרמו לנו לעקוב אחריו. אנחנו סיכמנו מה שאנחנו יודעים עד כה.

בתור התחלה, יוביסופט פיטרה את איידן פירס מהתקפיד הראשי בסדרה. המחליף שלו הוא צעיר אפרו-אמריקאי בשם מרקוס האלוואי, חבר בקבוצת ההאקרים בעולם המשחק בשם DedSec, הקבוצה כבר הוצגה ברמיזות לאורך המשחק הראשון, אבל פה אנחנו צוללים עמוק לתוך המוטיבציות של הארגון והפרצופים שעומדים מאחוריו. מרכוס הוא רק עוד אחד מרבים שסבלו מאי צדק בגלל ctOS, המערכת הממוחשבת ששולטת  בשירותי הערים ועוקבת אחרי תושביה, הפעם בגרסה חדשה. כשהיה ילד, מרקוס סומן כפושע על ידי המערכת אחרי שהיא חיפשה במידע האישי שלו וציירה קווים כושלים בינו לבין פשע שלא ביצע. מאז המטרה של מרכוס בחיים היא להבין למה המערכת סימנה אדם חף מפשע כעבריין, הוא רוצה למנוע מתרחיש כזה לקרות לאחרים. הוא דמות שמדברת בעד החופש, הוא הצטרף ל-DedSec כדי להלחם באי הצדק ובשחיתות התאגידית ובניהם Blume, הארגון שפיתח את ה-ctOS

WD2_SC4_Ann_Reveal_610.jpg-610x0

המפיק הבכיר, דומיניק גואי, של המשחק תיאר את מרכוס כבחור חכם, עם ראש פתוח וכריזמטי. הוא מפתח קשרים בקלות וגואי אומר שהוא "הכל חוץ מזאב בודד"

Watch Dogs התרחש בשיקאגו, אבל ההמשך מתרחש באזור המפרץ של San Francisco, שמחולק ל-6 אזורים, העיר מכילה את מרכז העיר, האזור האזרחי, מישור החוף, אוקלאנד, מרין ועמק הסיליקון המפורסם. לכל אחד מהאזורים יש אסטתיקה וסגנון משלו. לדוגמה: מרכז העיר הוא אזור עסקים, עמק הסיליקון הוא ביתם של הרבה חברות טכנולוגיה גדולות וגם מכללות יוקרתיות. הסן פרנסיסקו ב-Watch Dogs 2 היא גן עדן להאקרים, עם הרבה פחות פוקוס על ריגול ויותר דגש על הכלכלה של שיתוף מידע וכריית מידע. בהשוואה למפה של המשחק הקודם, סן פרנסיסקו גדולה בערך פי 2 או 3.

WD2_CA_4_Crane_view_610.jpg-610x0

אחד הדברים הכי לוקים במשחק הראשון היו מכניקות הנהיגה הלא מדויקות בלשון המעטה, מה שהפך הרבה פעמים נהיגה לחוויה מתסכלת. במשחק ההמשך יוביסופט מנסה לשפר את הנהיגה עם שליטה יותר רגישה. הגישה הזאת הושגה כבר מוקדם בתהליך הפיתוח מאחר והיא הייתה התלונה הכי גדולה לגבי המשחק הראשון. "עבדנו מחדש הרבה על הנהיגה כדי להפוך אותה ליותר נגישה ובו זמנית לשמור על העומק ועל הגיוון בין הרכבים וסגנון הרכבים" אמר גואי, מעבר לכך, מרדפים במשחק יהיו הרבה יותר דינאמיים, מאחר וירי מתוך הרכב בזמן נהיגה הפכה לאפשרית.

WD2__SC3_Ann_LombardChase_610.jpg-610x0

בדומה למשחק הראשון, גם כן תשתיות העיר יהיו נתונים לשליטה מלאה, התנועה בעיר יכולה להפוך לכאוס. אך גם כאן יוביסופט עשתה שינוים גדולים: שחקנים יכולם לפרוץ ולערוך פרופילים של אזרחים ברחוב וככה לזייף ראיות במערכת כדי לגרום להם להופיע כפושע מבוקש. תלוי מי המטרה שלכם, אותו אדם יעצר על ידי השוטרים בזמן שהוא צועק שהוא חף מפשע, אם המטרה שלכם היא כנופיה של פושעים חמושים, הם יכולים להתנגד למעצר ולגרום לקרב יריות מסוכן.

WD2_SC1_Ann_FakeEvidence_610.jpg-610x0

עצי הסקילים מהמשחק הקודם חוזרים, אבל הם הפכו כדי לכלול שורה רחבה של יכולות האקינג וגישה שונה לקטג' של כל סקיל. "אנחנו למעשה ארגנו מחדש את הסקילים האלו לסגנון המשחק של השחקן, כדי לעזור לו לבחור איזה שדרוג הוא רוצה בהתאם לאיך הוא משחק, זה כולל התגנבות, אגרסביות ובלבול. כל סקיל יכול להיות שמיש בסטייל אחר, אבל זה הולך לעזור לשחק להתאים אישית את הדמות שלהם" אמר גואי.

מחוץ ליכלות הדמות, יש לשחקן אקדח טייזר חדש שמאפשר לנטרל אויבים בצורה לא קטלנית. על אף שהפוקוס של DedSec הוא האקינג, היא מתמחה גם בייצור נשק. תהיה לכם גישה למדפסת תלת ממד כדי ליצור 5 נשקים מיוחדים

Watch Dogs המקורי הכיל המון משימות צד שהרגישו טיפה מנותקים מהסיפור הראשי. במשחק ההמשך, כל הסיפורים מתחברים לסיפור הראשי, המשימות האלו ידועות בתור "מבצעי DedSec" ומה שמתואר על ידי גואי כ"חוטי עלילה" והם מגיעים בצורה של משימות ראשיות ומשימות צדדיות. העיר תגיב ואנשים ברחוב ידברו על אירועי המשחק בהתאם לאיך שתפעלו במשימות האלו. המשימות האלו יתנו לכם תמיכה מחברי DedSec אחרים ואתם תשיגו תמיכה ממקורות חיצוניים, שיאפשרו לכם להתקדם לעבר המטרה הסופית של המשחק. "לדוגמה, יש לנו קו עלילה על מלחמת כנופיות, בעיקרון DedSec נכנסת למלחמה עם קבוצה עבריינית" אמר גואי "השחקן אחרי זה יגלה סדרה של משימות שקשורת לקו העלילה הזה שכולם נמצאים במבצעי ה-Dedsec, יש לשחקן אפליקציה בשם DedSec App, שבו השחקן יכול לבחור איזה סיפור הוא רוצה להתמקד, קצת כמו מערכת קווסטים ב-RPG.

למרות שאין לנו את ה"סמים הדיגיטלים" שהיו במשחק הראשון, המשחק הזה עדיין מלא במשחקי מיני ופעילות צד, כמו למשל לעזור לדמות DedSec בשם סיטארה לכסות את קירות העיר בגראפיטי של DedSec

בדיוק כמו קודמו גם Watch Dogs 2 כולל מולטיפלייר מקוון ושיתופי. הפעם הוא יהיה הרבה יותר חלק, ללא מסכי טעינה או תפריטים. "פלישה" למשחקים של שחקנים אחרים יחזרו, ביחד עם עוד מצבי PVP שיוביסופט תחשוף אותם בחודשים הקרובים. אחד החידושים שיוביסופט הכניסה למשחק היא איך העולם של המשחק מלא בשחקנים אחרים שעושים מה שהם רוצים. "אין פה אש ידידותית, הזמנות מראש, אתם סתם מתעסקים בעניינים שלכם ושחקן אחר עושה בדיוק אותו דבר ואתם פשוט תפגשו" גואי אומר. עם מערכת אימוג'י חדשה, ניתן לתקשר עם שחקנים אחרים ברמה הבסיסית, וגם להזמין אותם לשחק co-op, וגם כמובן להסכים להזמנה מהם כדי ליצור קבוצה. כמובן שהמשחק ניתן למשחק במצב לא מקוון והשחקנים יכולים לבחור איזה חוויות אונליין הם רוצים במשחק.

WD2_alltogether.jpg-610x0

יוביסופט עבדה קשה בשנתיים האחרונות, ש-Watch Dogs הראשון יצא זה היה ברור שהאולפן לא מבין בדיוק מה הוא רוצה מהמשחק בעצמו, Watch Dogs 2 נראה כמו מטרה ברורה יותר עבור האולפן, הוא מצא מה לא בסדר במשחק הקודם ושיפור אותו בדרכים מגוונות. אנחנו מצפים ל-Watch Dogs 2 אך גם שומרים על אופטימיות זהירה כי הי, אוכזבנו כבר מלא פעמים.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ברצינות אני מת על המשחק הזה

give that game!!!!!!!!!!!! now!!!

המשחק הראשון היה טוב מאוד חוץ מכמה שיפורים שהוא היה זקוק להם אל תשכחו שהללו את המשחק לפני שהוא יצא בגלל זה אנשים התאכזבו כי ציפו ליותר מידי אז די זה משחק מעולה מי שלא אוהב זכותו

אם להזכיר לך שהאססינס קריד הראשון היה ממש גרוע והאחד שיצא אחריו היה בין המשחקים הכי טובים בסדרה

הוא מכר מצוין.

וואו נראה כאילו הוא הרבה יותר טוב מאחד בצורה משמעותית!

הראשון היה זבל לגמרי
איך עשו 2?

ניראה מעולה

מעניין,פעם ראשונה שאני רוצה לחכות לביקורות