מפתחת No Man's Sky מקבלת איומים ברשת עקב הדחייה

no-mans-sky-screen-10-ps4-eu-16jun14

כנראה שהמעריצים לא מרוצים מהדחייה האחרונה של NMS, ומענישה את המפתחת בתגובות שליליות ואיומים על חייהם של עובדיה

לאחר ששבוע שעבר, Hello Games, המפיצה והמפתחת של No Man's Sky הודיעה כי המשחק נדחה בעוד חודשיים ולא ישוחרר ב־21 לחודש, אלא יראה אור ב־10 באוגוסט לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. הדחייה הנ"ל לא מצאה חן בעיני כמה אנשים, חלק פשוט היו עצבניים מהמצב והגיבו בשליליות כלפי העניין וחלק אפילו איימו על המפתחת בטוויטר דרך הודעה פרטית. להלן תמצית של אחת מהתגובות השליליות:

הזמנתי את No Man's Sky חודש לפני יום השקתו, אבל זה בסדר, תודה לכם שדפקתם אותי והכנסתם תקוות שווא בלבם של אנשים בכל רחבי העולם. איזו אכזבה, שלא להזכיר את זה שהמשחק היה אמור להשתחרר ב־2015. 

iBX9TFFxnuyY4Sux9TjgpH-650-80

זו אחת התגובות, כמובן שיש שמה גם מילים לא נאות שהעדפתי להשמיט, אבל אפשר להבין את הנקודה. כמובן שלא רק תגובות כאלו, אלא גם איומים בהודעה פרטית בטוויטר, כמו זו:

הכתבה הקטנה שלך על דחייתו של No Man's Sky גרמה לי לשנוא אותך כל כך. המשחק הזה הוא הדבר היחיד שחייתי בשבילו, ואתה בא, ורושם לי שטויות על דחייה. במקום לבקר בלונדון מאוחר יותר החודש, אני חושב שאקפוץ אליך לביקור לומר "שלום". אתה חושב שאתה יכול להתחמק מזה כל כך בקלות? בנוסף מנסה לעשות צחוק מדף הרדיט שלנו? נראה כאילו יש לך משאלת מוות. אנחנו נמצא אותך. תתחיל לפחד, כי אנחנו מגיעים אליך. 

שון מוריי, אחראי הסטודיו Hello Games הגיב על כך ואמר:

במהלך השבוע האחרון קיבלתי הרבה איומים על חיי, אך הסירו דאגה מלבכם, הסטודיו של Hello Games מאובטח כמו הבית של 'שכחו אותי בבית' 

אפשר לראות כי הסטודיו עובר תקופה לא קלה, לא מספיק הדחייה אלא עכשיו הם צריכים לדאוג מהתגובות השליליות והאיומים. חבל שאנשים מסתכלים ככה על העניין, כי בכל זאת, הדחייה לטובתנו ועדיף משחק שלא יעשה לנו בעיות (באגים וכדומה), מאשר משחק שיסבול מהשקה כואבת…

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות