המשחק החדש מבית יוביסופט יוכרז בכנס E3 2016 או לפני

ubisoft-logo

המשחק החדש מבית יוביסופט שהדיבורים עליו התחילו בפברואר האחרון, יוכרז בעוד 23 ימים או פחות

חברת המשחקים הגדולה Ubisoft, שמוכרת לכולנו מהסדרות Far Cry, Tom Clancy's ו־Assassin's Creed, מודיעה כי הכותר החדש שלה, שכרגע לא ידוע אם המשחק מסדרה שקיימת, או חדשה לגמרי, יוכרז בכנס E3 2016 על הבמה שלה ב־13 ביוני, או אפילו לפני. שזה בעצם משאיר אותנו עם 23 יום בדיוק לקראת הכרזתו או שהוא ייחשף אפילו החודש.

מהקצת שידוע על הכותר המסתורי – אי שמה בפברואר, אלן מרטינז, מנהל הכספים של יוביסופט – הכריז על הפרויקט הסודי והוסיף שהמשחק יתמקד בעיקר על אונליין, אך עדיין יכלול משימות לשחקן יחיד. אפשר לראות כי המשחק ילך בדרך של Rainbow Six Siege, The Division, The Crew ועוד. כרגע אין תאריך יציאה ספציפי למשחק, אך הוא ישוחרר במהלך שנת הכספים 2016 של יוביסופט, שהתחילה ב־1 באפריל ותסתיים ב־31 במרץ 2017, יחד עם Watch Dogs 2, For HonorGhost Recon Wildlands ו־ South Park: The Fractured But Whole. יישארו ערים לפרטים נוספים בקרוב.

[divider]

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה זה כבר יכול להיות? בטח AC חדש או Watch Dogs 2.
יש להם נטיה להפתיע מדי פעם, אבל בשנים האחרונות אני דיי איבדתי את טיפת האמון שעוד הייתה לי ביוביסופט.
המשך ל Splinter Cell עוד יכול היה להיות מעניין, אבל אם Conviction הרגיש כמו ספין-אוף מוצלח, אזי "הרשימה השחורה" הרגיש כמשחק שניסה לשלב את Conviction ו- Chaos Theory, אבל יצא בסוף לא זה ולא זה- ואני מרגיש שהם ימשיכו הקו הזה.
קיצר, יובי כבר לא מרגשת כמו פעם.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x