הכינו את הארנקים: הנחות הקיץ של סטים בדרך

steam-new-record

אף על פי שהשרבים הקיצוניים פוקדים את ארצנו הקטנה כבר בחודשי האביב, הקיץ האמיתי הולך ומתקרב, והוא הולך להיות לוהט. תכינו את הארנקים, כי הנחות הקיץ של סטים בדרך.

אומנם לא מדובר בפרסום רשמי, אך אנחנו ממליצים לכם לשבור כבר מעכשיו את קופות החיסכון. משתמש אמין יחסית פרסם פוסט באתר המדיה החברתית – רדיט, ובו מצורף מסמך מודלף לכאורה שמכיל את תאריכי הנחות הקיץ הגדולות של סטים. לפי הפרסום, ההנחות יחלו ב-23 ביוני ויסתיימו ב-4 ביולי. נכון, לא מדובר עדין בתאריכים רשמיים ומאומתים, אך מנגד צריך לזכור כי הנחות הקיץ מתקיימות אחת לשנה באופן קבוע, לרוב בתאריכים קרובים לאלו שציינו בפוסט.

STEAM

למעשה, Valve בכלל לא אישרה שיתקיים השנה אירוע המכירות בקיץ, אך הסירו דאגה מלבכם – הדבר עשוי לקרות כמיטב המסורת. זו לא פעם ראשונה שמועדי ההנחות בסטים מודלפים מבעוד מועד: בשנה שעברה משתמש מרוסיה היה אחראי על פרסום התאריכים ברדיט וזמן קצר לאחר הפרסום, Valve הודיעה על מועדי ההנחות – שהיו זהים לאלו שפורסמו על ידי אותו משתמש. מועדי הנחות החורף של סטים בשנה שעברה גם הם הודלפו, רק שהפעם היה מדובר על הדלפה בזדון של PayPal, שפרסמה תמונת קידום מכירות משותפת.

כעת כל שנותר לעשות הוא להמתין בציפייה לאחד האירועים הגדולים והרציניים של הקיץ, שגורמים לנו להוציא לא מעט כסף מארנק כל פעם מחדש. הייל גייבן!

מקור: VG247

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כבר 3 שנים ברצף שאין מבצעים משמעותיים, כנראה כבר סטים גדלה מאוד ב 3 שנים האלה יותר משתלם למכור ביקר יותר מאשר זול ואז למשוך עוד משתמשים.

My wallet is tellin me nooo, but my bodyyy my bodyyyyy is tellin me yeeheeees

אתם אתר אמין – איפה הלינקים למקורות? במקום לינקים פנימיים שלא באמת משרתים מנועי חיפוש

צודק.
לינק למקור צורף.