חבילת תוכן חינמית נוספת נוחתת לבאטלפילד 4

BF4

חבילת תוכן נוספת של באטלפילד 4 תינתן בחינם בהמשך השבוע, לאחר שבתחילת החודש חבילת ההרחבה Dragon's Teeth ניתנה בחינם, והכל כחלק מתכנית הדגל החדשה של EA.

בתחילת החודש בצמוד לחשיפתו של המשחק הבא בסדרה, EA פצחה בתכנית חדשה הנקראת "Road To Battlefield 1". במסגרתה היא תחלק חבילות תוכן (הרחבות) של באטלפילד 4 ובאטלפילד הארדליין בחינם לקהל הרחב לזמנים מוגבלים, לקראת שחרורו של המשחק הבא בסדרה – המחזיר אותנו הפעם למלחמת העולם הראשונה – באטלפילד 1. בתחילת החודש לצד השקה של התכנית, ניתנה להורדה בחינם ההרחבה "Dragon's Teeth" של באטלפילד 4 וההרחבה "Robbery" של באטלפילד הארדליין ניתנה גם היא בחינם – לזמנים מוגבלים. כעת, ההרחבה הבאה שתינתן הורדתה בחינם החל מה-18 במאי היא Final Stand – חבילת תוכן של באטלפילד 4.

ההרחבה כוללת בתוכה 4 מפות: Operation Whiteout ,Hammerhead ,Hangar 21 ו-Giants of Karelia, אשר כולן מתרחשות באזורים חורפיים. בנוסף, ההרחבה כוללת מספר נשקים.

הורדת חבילת התוכן בחינם תתאפשר החל מה-18 במאי לזמן מוגבל לכל הפלטפורמות אליהם שוחרר המשחק באטלפילד 4. תכליתה של התכנית החדשה אמורה 'להכין' אותנו לקראת באטלפילד 1 שכאמור יתקיים במלחמת העולם הראשונה, אשר ישוחרר נכון לעת עתה בחודש אוקטובר הקרוב, ויגיע למחשב האישי, 4 PlayStation ול-Xbox One.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות