ביקורת: MSI Thunderstorm- משטח אלומיניום לעכבר גיימינג

הפד לעכבר החדש של חברת MSI עשוי ממתכת ומבטיח לשבות את ליבכם, או את לב עכברכם, בדקנו אותו למיני ביקורת.

פדים לעכבר ממוקדים גיימינג מתחילים להפוך אט אט למוצר צריכה די בסיסי לשחקני המחשב כשהחברות השולטות בשוק הן אלה ששולטות גם בתחום עכברי הגיימינג, רייזר ולוג'יטק, קורסאייר וסטילסיריז. כל החברות הללו מיצרות סוגים שונים של משטחי עכבר, ואליהן מצטרפת גם חברת MSI, שהפד לעכבר המוכר ביותר שלה עד היום עשוי גומי ונקרא "JUST GAME".

Thunderstorm-MSI-BOX

המשטח החדש של החברה, זה שעומד כאן בביקורת נקרא "Thunderstorm", ואפשר להמר שהחברה עיצבה את המוצר, החל מהאריזה וכלה במוצר עצמו כמוצר שיירכש כמתנה מושלמת לגיימרים- לא יקר במיוחד ונראה קול. משטח העכבר נראה ומרגיש מוצק, בעל שני צדדים, אחד אלומיניום מוברש והשני פולימר עם סמל הדרקון ולוגו של MSI, המשטח דוחה מים ויש לו גם 4 רגליים מסיליקון, פד עכבר לא רגיל בהחלט.

Thunderstorm-MSI-GAMEPRO-REVIEW

המידות של הפד הן: רוחב- 32 ס"מ, אורך 22.5 ס"מ ועובי 2 ס"מ, משקלו עומד על 386 גרם אבל אין למשקל ערך ממשי כי הפד נשען על 4 רגלי הסיליקון (מצד הדרקון) מה שמשאיר אותו יציב באופן קבוע. צד המתכת המוברש מיועד לטענת החברה לכאלה שמשתמשים ב-DPI גבוה בעכברים, ואילו צד הפולימר, עם סמל הדרקון והלוגו של MSI, מיועד לכאלה שמשתמשים ב-DPI נמוך. ניסיתי את שני הצדדים במהירויות שונות של DPI והאמת שלא הרגשתי הבדל גדול, שני הצדדים נוחים ומאפשרים תנועה חלקה של העכבר (קורסאייר M45) וההבדל העיקרי מתבטא ב"רעש" השונה שמייצר כל צד.

Thunderstorm-REVIEW

צורת ה-L המיוחדת של הפד נועדה לאפשר לשלב אותו עם המקלדת, כך שיהיה ניתן למקם אותו בכמה וריאציות, במקרה שלי השארתי אותו ברוב ישר כמו פלס, אך מדי פעם במהלך משחק, למקלדת היה יותר ספייס לתפוס. לכאלה שיעברו מפד לעכבר עשוי גומי, למשטח הזה, זה ירגיש בהתחלה תחושת אי נעימות למגע הגומי באיזור מפרק כף היד, אך מתרגלים מהר מאוד לתחושה המוצקה יותר של המשטח הזה, כך שאין מה להיבהל.

חשוב לציין שהעכבר שאני השתמשתי בו הוא עכבר אופטי, וידוע שחיישני לייזר הם בררנים יותר עם משטח בצבע רפלקטיבי (כמו זכוכית או במקרה של ה-Thunderstor, אלומיניום) כך שייתכן שיהיה צורך לכוונן רגישות נמוכה או גבוהה בחיישן עכבר שכזה. התנועה המשתנית על פני שטחו של הצד הפולימרי (עם סמל הדרקון), מחייבת שחיישן העכבר בו אתם משתמשים צריך להיות ממש טוב כדי להיות מסוגל לפרש שינויי משטח אלו, לעומת צד האלומיניום בו השטח בעל תאימות.

לגיימרים שחשוב להם הויזואל של החדר או העמדת גיימינג שלהם, מדובר פה בסוס מנצח. המשטח הזה נראה פשוט יפה ומשתלב עם העכבר גיימינג והמקלדת גיימינג של כמעט כל חברה, לא בהכרח MSI. לשני הצדדים שלו יש מראה שונה ויוקרתי ועל פי התחושה של החומרים שממנו הוא עשוי, המשטח הזה צפוי להחזיק הרבה מאוד זמן, להבדיל ממשטחי הגומי שמתכלים מהר באופן יחסי ושלא עמידים למים או נוזלים. את ה-Thunderstorm תוכלו לשטוף בברז המים ללא כל בעיה והוא יחזור להיות כמו חדש.

לסיכום:

מוצר איכותי מבית MSI שעושה כל מאמץ להכניס לשוק מוצרים עם איכות בניה גבוהה ועם שיק, ובמקרה הזה היא גם מצליחה. ה-Thunderstorm מרגיש מעולה עם העכבר, חלק ונעים לשימוש והוא מביא איתו רוח רעננה לשוק קצת רדום ודי משני בתחום הגיימינג, אבל אולי הוא יצליח להעיר אותו.

https://www.youtube.com/watch?v=n0vggk3bLYE

*ה-Thunderstorm צפוי להגיע בהמשך השנה לישראל, ולא ידוע עדיין מחירו לצרכן.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

פד מוצק, איכותי, יפה מראה שיתחבב על הגיימרים - 9

9

User Rating: 4.38 ( 2 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף פד לעכבר שממש בא לי!

נראה פצצה

בטח בארץ ירצחו אותנו עם המחיר של זה.

נ.ב מה עם ההגרלה על הבאטלבורן?