טריילר החשיפה של "Battlefield 1" שובר שיאים

למעלה מ-20 מיליון צפיות לטריילר החשיפה של הכותר הבא בסדרת באטלפילד, שהופך רשמית לטריילר הנצפה ביותר בסדרה.

נרצה או לא נרצה, באטלפילד Vs קול אוף דיוטי זו תמיד מלחמה כמו סוני מול מיקרוסופט, אנבידיה מול AMD או ברצלונה נגד ריאל. בשבוע שעבר, לאחר שמועות והדלפות, נחשפנו רשמית למשחק הבא בסדרת באטלפילד, וזה קרה מספר ימים אחרי החשיפה של 'Call of Duty: Infinite Warfare', המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי. באטלפילד יחזיר אותנו למלחמת העולם הראשונה ואילו קול אוף דיוטי יקח אותנו לחלל.

למרות שהכותר הבא בסדרת CoD מביא איתו הפעם חידוש למשחק MW1, מספר ימים לאחר חשיפת שני הכותרים הגדולים הללו, נאלץ מנכ"ל אקטיויז'ן לתרץ בפני המשקיעים את הסיבה לדיסלייקים שקיבל טריילר החשיפה. נכון להיום, טריילר החשיפה של קול אוף דיוטי הבא צבר 14.6 מיליון צפיות, 276K לייקים ו…1.37M דיסלייקים! יחס שלילי וחסר תקדים של 1:5.

לעומתו, טריילר החשיפה של "באטלפילד 1" צבר עד כה 20.7 מיליון צפיות, 1.1 מיליון לייקים לעומת 20 אלף דיסלייקים בלבד, שזה יחס חיובי של 1:55! בנוסף מדובר בטריילר הנצפה ביותר בסדרה עד היום והוא עקף את סרטון ה-"17 דקות גיימפליי" המפורסם של באטלפילד 4 , המשחק אותו הכתרתם כמולטיפלייר של שנת 2014.

כדאי לציין שמספר צפיות לטריילרים, יחס לייקים וכדומה אינם מהווים בהכרח אינדיקטורים לביצועים עתידיים. המותג Call of Duty הוא ללא ספק המלך של ז'אנר FPS, ומוביל במכירות באופן קבוע כבר כמה שנים ברצף. ב- EA מקווים שהחברה תצליח בעתיד להדיח את Call of Duty, אבל זה זה לא יהיה קל.

מכירים את זה שרונלדו ומסי נראים מצחקקים אחרי הקלאסיקו כאילו כל המלחמה הזאת היא לא אמיתית? לאחרונה פרסמה חברת Infinity Ward בשם המפתחים שלה דברי שבח לטריילר ההכרזה של Battlefield 1.

באטלפילד 1 ישוחרר ב-18 באוקטובר, קול אוף דיוטי: לוחמה אינסופית ישוחרר ב-6 בנובמבר, שניהם למחשב האישי ולקונסולות PlayStation 4/Xbox One. הולך להיות מענין.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כל עוד EA לא יהרסו את זה בוא נגיד יש להם קלף מנצח ויש סיכוי שפעם ראשונה יעקפו את cod במחירות

cant wait to load my horse with TNT and going ALLAH AKBAR on the enemy sissy boys

קול אוף דיוטי זה מנוע חדש? לא נראה מרשים האמת

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x