CD Projekt רוצה להשתמש במודל של רוקסטאר

cd projekt witcher

The Witcher 3: Wild Hunt זכה מעל 250 פעמים בתואר "משחק השנה" במקומות ואירועים שונים בעולם ב-2015. מנכ"ל CD Projekt, מרצ'ין אייווינסקי, מעוניין שתשומת הלב שמשחקיה העתידיים של החברה יקבלו, תהיה זהה לזו של The Witcher 3.

בריאיון עם מתיו הנדרהן מ-gameindustry.biz שיחחו הוא ואייווינסקי על הצלחתו של The Witcher 3: Wild Hunt שזכה ביותר מ-250 תארי "משחק השנה" מסביב לגלובוס, וכיצד עיצבה הצלחה זו את גישת המפתחת לגבי פיתוח משחקים.

כשהוא חושב איך המפיצה יכולה לשמור על רמה כזו של איכות ואהדת קהל, אייווינסקי טוען שהמפתח הוא למקד את הצוותים הגדולים בפחות פרוייקטים.

The Witcher הסתיים עם 80 אנשים, The Witcher 3 עם 250, אז Cyberpunk ככל הנראה יהיה עם יותר. אל תחשוב על סקאלה באופן של עשרים פרוייקטים, לא, אנחנו נתמקד בכמה דברים ספציפיים, אנחנו לא רוצים להיות אולפן של עשרה פרוייקטים. המודל של רוקסטאר נחמד.

הוא גם מבטיח שהמשחק Cyberpunk 2077 יהיה משחק יותר שאפתני מה-Witcher 3 "בכל דבר ודבר".

The Witcher 3: Wild Hunt יצא בשנה שעברה, באותה שנה גם יצאה הרחבה, והשנייה, Blood and Wine, תצא השנה עם הבטחה למידע נוסף עליה במאי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה קורה באמת עם CYBERPUNK 2077??

עדיין נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים. (כן, 4 שנים לאחר שהוכרז) CD Projekt אומרים שפיתוח מתקדם יתחיל רק לאחר שהעבודה על Witcher 3 תסתיים, אז סביר להניח שנראה משהו ראשוני מהמשחק רק ב-2018.

זה מתסדר עם מה שנכתב פה, המודל של רוקסטאר הוא שכל האולפנים שלה עובדים רק על משחק אחד בכל פעם, ויוצא שהם משחררים משחק אחד כל כמה שנים.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x