למבוגרים בלבד: המציאות המדומה עושה הסבה ל…פורנו?

VR PORN

זה היה צפוי ואף נדרש, יאמרו חלק מהאנשים. אף על פי שייעודו המרכזי הוא משחקים, הפורנו וטכנולוגיית המציאות המדומה מאחדים וראשונים לאמץ זאת הם בתי מלון בלאס וגאס

חברת AuraVisor לקחה על עצמה להוביל את רעיון הפורנו במכשירי המציאות המדומה שצמיחתם בשוק המסחרי רק הולך וגוברת. AuraVisor גייסה סכום העולה על 300 אלף דולר באמצעות קמפיינים באתרי מימון ההמונים כמו Kickstarter ,crowdfunding ו-Indiegogo שהבטיחה להביא את הפורנו – לרובד המציאות המדומה. אם אתם תוהים מה עלה בגורל הרעיון, החברה חתמה לאחרונה על הסכם עם Bangers VR – סטודיו המתמחה בצילום פורנו במצלמות בעלות טכנולוגיית 360 מעלות וחווית מציאות מדומה.

את הרעיון תוכלו לראות מתממש במספר מלונות בלאס וגאס שסביר להניח שהתחברו לרעיון, אשר כחלק מהתפריט הארוטי של המלון תיכלל חווית פורנו ברובד המציאות המדומה, תמורת 20 דולר בלבד.

הצרכנים המאושרים יוכלו לבחור בבחורה או בחור על פי בחירה וחדר המלון בו אתם נמצאים ייכנס מידית למשקפי המציאות המדומה – מה שהופך את החוויה להרבה יותר מציאותית. לאחר מכן, תשמעו דפיקה על הדלת של החדר ואותה בחורה או בחור אשר בחרתם ייכנסו לחדר המלון בו אתם נמצאים ויספקו לכם חוויה ארוטית או מינית, עם צופים – ברובד המציאות המדומה.

את הדברים הללו אמרה החברה בהצהרה לאנשים אשר השקיעו ברעיון במסגרת אתרי מימון ההמונים. עדין לא ברור אילו הגבלות גילאים יחולו על המכשירים האלה והאם יש פיקוח כלשהו על התכנים, אך סביר להניח שזה עשוי להיות טרנד – שלא יחלוף. האם התקדמותו של הרעיון מצביעה על כך שבסופו של יום כל בעל מכשיר מציאות מדומה יוכל לצפות בפורנו ברובד המציאות המדומה? אין לדעת מה העתיד מזמן לנו, ו-AuraVisor בפרט, אבל אין ספק שאם הפילוט בבתי המלון בלאס וגאס יצליח – זו רק שאלה של זמן.

קוראים יקרים, אנחנו רוצים לשמוע את דעתכם: האם נכון לדעתכם להכניס את תעשיית הפורנו למכשירי המציאות המדומה? כתבו לנו בתגובות לכתבה את דעתכם בנושא, והצביעו בסקר הנלווה. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות