פרטים חדשים על ה-"PS4.5": מכונה "Neo", תכלול מעבד ראשי וגרפי משודרגים

PS4Livestream610

בחודש שעבר שמענו שסוני תדרכה מספר מפתחים ב-GDC לגבי גרסה משודרגת ל-PS4 שתכלול יותר כוח עיבוד ותוכל להציג משחקים וסרטים ברזולוצית 4K. עכשיו אנחנו שומעים פרטים נוספים.

דיווח שמגיע מכיוון Giant Bomb מספר לנו שסוני לא רק מתכננת גרסה חזקה יותר של ה-PS4 בציפייה להזרמת תוכן וידאו ב-4K ופלטפורמת ה-VR של סוני, אלא גם סוני החליטו על מפרט סופי לקראת חלון יציאה קרוב.

שם הקוד של ה-PS4 הזו הוא "ניו" – כנראה ברמיזה לשם הקוד של ה-Playstation VR בימיו המוקדמים, שכונה "מורפיוס" – והיא תכלול חומרת גרפיקה שחזקה פי 2.25 ממערכת על שבב של AMD שנמצאת ביחידות ה-PS4 הקיימות. בנוסף יש תוספת של 500 MHz למעבד והוספה של 42 גיגה לשנייה ברוחב הפס של הזיכרון.

PS4-NEO-Specs

לפי Giant Bomb, מפתחים כבר נדרשים לשחרר משחקים החל מאוקטובר הקרוב עם "מצב בסיס" שיכולים לרוץ על החומרה הנוכחית של ה-PS4 ו-"מצב ניו" עבור החומרה המשודרגת, סוני לא מוכנה לפצל את קהל היעד של הקונסולה שלה ולכן לא תאפשר לאף מפתחת לשחרר משחקים בלעדיים לניו או להכניס פיצ'רים בלעדים עבור משתמשי ניו, בנוסף, שחקני ניו ופלייסטיישן 4 יקבלו גישה לאותה רשת אונליין ולאותה חנות שנמצאת עכשיו על הפלייסטיישן והם יקבלו את אותה חווית משתמש

שימו לב שהדד ליין עבור אוקטובר הקרוב לא מעיד על כך שהקונסולה המשודרגת תצא בחודש זה, כי על פי הדיווח מפתחים יכולים כבר עכשיו להכניס את השיפורים של ניו לפני שניו יוצא, וכמו כן, משחקים שכבר יצאו בעבר על הקונסולה יוכלו לנצל את החומרה המשודרגת אבל המפתחים יאלצו לעדכן אותם כדי לגרום להם לפעול.

על אף שהדיווח הזה הוא העמוק ביותר שראינו על השדרוג, חשוב מאוד להתייחס לשמועות בערבון מוגבל, סוני עד כה הובילה את הדור הזה וקונסולה יקרה יותר יכולה להיות סיכון מיותר מנקודת מבט עסקית, אין שום צורך לחזר אחרי משתמשים שלא קנו PS4 עם חומרה חזקה יותר

ריענון חומרה שמציע חומרה שונה מאוד מיחידת הבסיס יצור בלבול אצל הקמעונאים. זה גם יצור אצל הלקוחות היסוס רב בנוגע ל-Playstation VR. למה לרכוש ציוד היקפי שיותר יקר מהקונסולה שיש לך רק כדי לגלות שאין לך את החוויה הטובה ביותר? למה להשים את הלקוחות בעמדה שהם חייבים לבחור בין ה-PSVR ולבין פלייסטיישן 4 טובה יותר?

כמו כן, מה יהיה המחיר? על פי הדיווח הקודם המחיר יהיה אותו המחיר של ה-PS4 הנוכחית אך קשה להאמין שסוני תוכל למכור אפילו 4K "מתוח" עם FPS סביר במחיר של 400 דולרים.

למרות זאת, אנחנו מאמינים שסוני (וגם מיקרוסופט לצורך העניין) הולכת לשחרר קונסולות משודרגות לפני שהדור הבא יגיע. מה דעתכם בעניין? תרוצו לחנות לקנות PS4 חזקה רק כדי לגלות שהיא לא באמת מריצה את המטריקס? ספרו לנו את דעתכם.


מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני הראשון שיקנה,הלוואי שזה אמיתי