Undercover: Final Fantasy XV – תאריך יציאה, דמו חדש ופרטים רבים נחשפו

final_fantasy_151

סיכום חדשות מהאירוע 'ללא השם' של פיינל פנטזי 15 כאן בכתבה, תאריך יציאה, סרטונים חדשים ועוד מידע רב שנחשף

Final Fantasy 15, משחק האקשן תפקידים שמפותח ויופץ על ידי Square Enix, מביא לנו כמות ידיעות חדשות עליו, תודות לאירוע 'ללא השם' שהתרחש לפני כמה ימים בהוליווד.

במהלך האירוע נחשפו הרבה דברים משמחים, ביניהם תאריך היציאה, טריילר חדש ולצידו גם דמו טרי, סדרת אנימה שתבוסס על המשחק גם באופק, חשיפת המהדורות המיוחדות הוכרזו, ולקינוח, הבמאי של המשחק מצהיר כי גרסת המחשב לא נשללה סופית, ואף Square Enix תחשוב עליה מספיק טוב, אך רק לאחר שחרור גרסאות הקונסולות. אז שנתחיל?

final-fantasy-xv

הנושא הראשון והחם ביותר הוא תאריך היציאה של הכותר שהיה בפיתוח 10 שנים, הלא הוא Final Fantasy XV, אחד ממשחקי התפקידים הגדולים של השנה. במהלך האירוע Undercover: Final Fantasy XV המפיצה והמפתחת Square Enix הכריזה בשמחה רבה כי אותה שמועה שצצה חודש שעבר, נכונה, והמשחק יראה אור ב־30 בספטמבר לקונסולות Xbox One ו־PS4.

bmjmgxtzeg5sjbcoov8c

שנית, Square Enix שחררה משחק ספין אוף חינמי עצמאי, שזמין להורדה אצל קונסולות Xbox One ו־PS4 ושוקל 4.5 ג'יגה, הוא נקרא 'Platinum Demo'.

בספין אוף אנחנו נכנסים לנעליו של נוקטיס הנער, שיחד עם חברו החדש מגלים סודות חדשים ועוברים הרפתקאות. במהלך הדרך הם נתקלים באויבים חדשים, ויצטרכו להביסם, מה שיגרום לנוקטיס לשנות לצורתו הבוגרת יותר. מערכת קרב משופרת אכן תהיה שם, כמו כן גם מצב נסיעה ואפילו לשנות צורה לחיות יהיו. חשוב לומר כי כל התוכן שמסופר בדמו החדש אינו קשור כלל לפיינל פנטזי 15, לכן אתם מוזמנים להורידו ללא חשש מספוילרים.

finalfantasy15_1720483b

יתר על כן, גם טריילר חדש נחשף שנקרא "Final Fantasy XV – Reclaim Your Throne" ומציג לנו קצת מהעלילה, שדרך אגב, הסיפור המרכזי במשחק ייקח לכם 50 שעות. בטריילר רואים גם קצת מהעולם הפתוח, מהנוף, מהיצורים השונים, הרובוטים, ממערכת הקרב וכו'.

נוסף לטריילר החדש, גם סדרת אנימה, סרט ומיני משחק, ששלושתם מבוססים על Final Fantasy XV, שיראה אור ב־30 בספטמבר, בדרך אלינו. שמה של סדרת האנימה היא Brotherhood: Final Fantasy אשר בת חמישה פרקים קצרים שיבוססו על סיפורם של ארבעת הדמויות המרכזיות שעוברות הרפתקה בלתי נשכחת יחד.

כל חמשת הפרקים ישוחררו לפני יום השקתו של Final Fantasy XV בחינם. בעצם הפרק הראשון כבר שוחרר, לא ידוע אם ישראלי כבר תירגם את הסרט הראשון, אך כרגע הפרק הראשון זמין גם באנגלית ואתם מוזמנים לצפות בו. לגבי הסרט, הוא נקרא Kingsglaive וגם הוא יצא לאקרנים לפני יום השקתו של הכותר הבא בסדרת Final Fantasy.

והשלישי, המיני משחק Justice Monsters Five שהוא בעצם מסוג הפינבול משחקים, הוכרז במהלך האירוע ויראה אור בחודשים הקרובים למחשב האישי (Windows 10 בלבד) ולמכשירי הנייד אנדרואיד ו־IOS. מוזמנים לצפות בטריילרים.

סדרת האנימה:

הסרט:

מיני המשחק:

ולהודעה נוספת שחשפה Square Enix במהלך האירוע, וזה שני המהדורות המיוחדות של Final Fantasy XV. מלבד הגרסה הסטנדרטית שעולה 60 דולר, ה־Deluxe Edition שהעלות שלה עומדת על 90 דולר, תכיל את המשחק המלא, ספר פלדה, עותק פיזי של King’s Glaive והרחבות נוספות.

לעומת זאת, המהדורה השנייה והיקרה יותר Ultimate Collector’s Edition שעולה 270 דולר, תביא לכם כל מה שה־Deluxe Edition מביאה, כולל פסל של נוקטיס, הפס־קול, קופסה מיוחדת, ספר עם כריכה של המשחק ובנוסף עוד הרחבות נוספות.

final_fantasy_15_new-13-600x338

ולסיום, ביומיים האחרונים התראיין במאי המשחק, אג'ימה טבטה, לאתר Engadget, וכי שם הוא מודיע שני דברים חשובים: הראשון, הוא ש־Final Fantasy 15 יצטרך למכור לפחות 10 מיליון עותקים כדי להיחשב כמצליח מאוד, בעצם אם הכותר יגיע לכמות כזאת של עותקים, הוא ייחשב כמשחק האולטימטיבי בסדרה, זה כמובן לא מצביע על שום דבר לגבי עתיד הסדרה או על ההוצאות. 

ההודעה השנייה, הוא ש־Square Enix לא שללה לגמרי את הרעיון של פיתוח המשחק גם למחשב האישי, פשוט זה לא היה אפשרי לפתח את שלושת הגרסאות במקביל, כך מסביר אג'ימה דרך הודעה:

לצערנו, לא יכולנו לפתח את FF15 גם למחשב האישי ולקונסולות Xbox One ו־PS4 בו זמנית. היינו צריכים להתמקד על הקונסולות, מכיוון שהמטרה שלנו מאז ומתמיד הייתה להגיע למטרה הגבוהה ביותר, לנצל את מלוא יכולתם של שני הקונסולות. הסטודיו בהחלט ייקח מבט טוב וחזק על גרסת המחשב האישי, ברגע שהמשחק ישוחרר לקונסולות. כרגע אין שום החלטה במאה אחוז, אנו עדיין שוקלים דברים רבים.

אז זהו, השבוע האחרון על Final Fantasy XV היה כבד, והביא לנו הרבה הכרזות משמחות שכאן סיכמתי לכם הכל. חשוב לציין שמלבד הידיעה מהבמאי, לפני חודשיים צצה לה שמועה שחושפת בפנינו כי אנחנו דווקא כן נראה את הכותר הבא בסדרת FF במחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות