תכנים בדף

Watch Dogs 2 ישתמש ב-DirectX 12, מותאם לכרטיסי מסך של AMD

watch-dogs-10

משחק ההמשך של Watch Dogs ירוץ על הגרסה האחרונה של DirectX, ויעבוד יותר טוב עם כרטיסי המסך של AMD.

AMD חשפה ש-Watch Dogs הבא ישתמש בגרסה האחרונה של ה-API של מיקרוסופט, DirectX 12. בנוסף, יוביסופט המפיצה שבדרך כלל נעזרת בכלים של Nvidia, תחצה את הכביש ותצטוות עם AMD בפעם הזו.

המסקנה היא שהמוצר הסופי יותאם לכרטיסיה של AMD, בשונה מהמשחק הראשון, בזמנו השתמשה יוביסופט בערכת GameWorks של Nvidia.

הידיעה פורסמה ברשת החברתית טוויטר כאשר סגן נשיא AMD, רוי טיילור, אמר שהמשחק יהיה "מאוד מותם" לכרטיסי מסך מבית AMD:

המשך ל-Watch Dogs הוכרז במהלך דיווח ההכנסות האחרון שלה, ושנת יציאתו תהיה 2017. למרות שלא מדובר בהכרח בחדשות רעות למשתמשי Nvidia, יכול להיות שיהיו כמה בעיות בהשקה.

  • מעעע

    הם אמרו משהו לגבי כמה בכיין הגיבור של המשחק הזה יהיה? כי הגיבור של הראשון היה בכיין ברמה בלתי נסבלת.

  • Roto-Drop

    סוף סוף AMD השכילו לשתף פעולה כמו נוידיה

    • Nir Harel

      זה לא שAMD השכילו לשתף פעולה, הם תמיד רצו, זה שנוידיה משלמים למפתחים כדי שישימו gameworks, ככה הביצועים בכרטיסי AMD פחות טובים.

    • Yossi Cohen

      יש בעיה אחת עם Gameworks והיא שהוא לא מוסיף שום דבר שהGPUOpen של של AMD לא יכול אך הוא לא קוד פתוח ולכן לא עובד טוב בAMD.