geforce-logo

אם לא הספקתם להוריד את הדרייבר האחרון של אנבידיה שיועד לאופטימיזציית ביצועים עבור The Division ו-Need For Speed, מוטב שתמנעו מלהתקין אותו.

בלילה שוחרר דרייבר לכרטיסי מסך של Nvidia, דרייבר גרסה 364.47. הוא, כאמור, יועד לאופטימיזציית ביצועים עבור The Division ו-Need For Speed. אך בזמן ששחקנים החלו בהורדה, הפורומים של Nvidia, נאוגף, ועוד, הוצפו בדיווחים על בעיות שונות. רבים מהגולשים דיווחו על מסך כחול, חוסר יכולת להריץ את המערכת הפעלה, מסכים שחורים, ועוד בעיות הקשורות למסך.

הסיבה לכך אינה ידועה, ודיווחים נראו מקהל עם מגוון רחב של דורות ומודלים שונים של כרטיסי מסך. חלקם מרמזים על בעיות במערכות עם יותר ממסך בודד. לאחרים, מערכת ההפעלה חלונות 10 שהותקנה כתהליך שדרוג מחלונות 7 ו-8 שמציעה מיקרוסופט, הפכה לא חוקית.

Nvidia עצמה אינה בטוחה מה שורש הבעיה, תחילה נטען כי אכן יותר ממסך אחד המחובר לכרטיס המסך יוצר בעיות, ולאחר מכן הוזהרו משתמשים שלא לבחור בהתקנה מהירה, אופציית "Express", של הדרייבר:

אנחנו מציעים לאלו המתקינים את הדרייבר להשתמש באופציית "Custom" ו-"Clean Installation" […] אם אתם חווים בעיות, ניתן למחוק את ההתקנה במצב הבטוח של מערכת ההפעלה.

כך, אין מה למהר להתקין את הדרייבר, ומומלץ לחכות.

[divider]

עדכון:

Nvidia הסירה את דרייבר גרסה 364.47 כך שלא ניתן יותר להוריד אותו, ובמקומו העלתה את גרסה 364.51. עד כה לא נמסרה תגובה רשמית מהחברה, וגם אין פירוט מלא של הבעיות שהקודם יצר.

[divider]