פרטים חדשים על שלושת ההרחבות של Fallout 4 נחשפו; הראשונה תשוחרר חודש הבא

Fallout-4-DLC-3

לצד חשיפת ההרחבות לפולאואט 4, מתגלה גם כי חלב עלייה במחיר ה”Season Pass” 

Fallout 4 הוא אחד ממשחקי התפקידים הטובים של שנת 2015 שזכה לפני כמה ימים בתואר “משחק השנה” בטקס DICE Awards. פרטים חדשים על שלושת ההרחבות של המשחק נחשפו, ובנוסף, עלייה במחיר של ה־Season Pass של המשחק, כך שלבטח, המעריצים לא יאהבו את זה. כל שלושת ההרחבות ישוחררו לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי בהפרש של חודש.

automatron_411

ההרחבה הראשונה, Fallout 4: Automatron תשוחרר חודש הבא ותעלה 10 דולר. ההרחבה תתרכז בעיקר בלחימה נגד רובוטים מרושעים. אם תצודו מספיק ותאספו את החלקים המתאימים, אתם תוכלו לעצב רובוטים חברותיים משלכם, בשריון, ברובים, ביכולות, בקול וכו’ כדי שיהיו לצידכם, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה בראש הכתבה.

wasteland_workshop

ההרחבה השנייה, Falllout 4: Wasteland Workshop תשוחרר בחודש אפריל ותעלה 5 דולר. ההרחבה הזו תתרכז בעיצוב ועזרה במשחק שלכם, אתם תוכלו לעצב זירת קרב משלכם ולאפשר לכך שיהיו שם קרבות, מהפשוטים כמו הבני אדם ועד החזקים כגון Deathclaw. כמו כן, גם אפשרויות חדשות לעיצוב היישובים שלכם יהיו, כגון תאורה אלקטרונית להצגת מספרים או מידע אחר, מכתבי אותיות, חיות תצוגה ועוד.

far_harbor

וההרחבה השלישית והגדולה ביותר, Fallout 4: Far Harbor, שתשוחרר בחודש מאי ותעלה 25 דולר. ההרחבה הזו תתרכז בתיק חדש מסוכנות הבילוש וואלנטיין ותגרום לכם לצאת לחפש אחר אישה צעירה ומסתורית. הרמזים ייקחו אתכם אל האי “Far Harbor“, שם החיפוש רק נהיה קשה מרגע לרגע כשאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע סכסוך בין האנדרואידים לבין כת בני האטום לבין אנשי העיירה המקומיים. האם נצליח להשיג שלום בין שלושת הקבוצות? ובאיזה מחיר? לטענת בת’סדה, ההרחבה הזו תהיה ההרחבה עם האזור הגדול ביותר שהם אי פעם יצרו בהרחבה למשחק כלשהו, שמוסיף מפלצות חדשות, משימות, יישובים ומקומות מסתוריים חדשים לגילוי.

בת’סדה מסרה כי לאחר השקת שלושת ההרחבות הללו, עוד תוכן חדש יגיע למשחק במהלך השנה ויעלה יותר מהמחיר של ה־Season Pass הנוכחי.

ואם כבר מדברים על ה־Season Pass, בעבר נודע כי מחירו עומד על 30 דולר, אך מה־1 במרץ מחירו יעלה ל־50 דולר. ככה שאם ברשותכם המשחק המלא ואתם מתלבטים אם לקנות את ה־Season Pass, תעשו זאת מהר כי אין לכם הרבה זמן. אתם מוזמנים לרכושו דרך החנות סטים.

העדכונים החינמיים של Fallout 4 ימשיכו להשתחרר כל פעם, ושם יתווספו נשקים חדשים, משימות, שיפוץ מלא של מצב “הישרדות” ועוד. פרטים חדשים על כלי המודינג ויצירת מודים יגיעו בהמשך.

https://www.youtube.com/watch?v=0W4LmrIW4Fg

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות