Gamepro - Rocket League

רוקט ליג שובר שיא חדש בכמות האנשים שרכשו את המשחק. תכניות להרחבות חדשות ו"אגרסיביות" בבדיקה לקראת שנה הבאה

Rocket League הוא ללא ספק אחד הלהיטים הגדולים ביותר של 2015, עם ביקורות טובות וזכיות בשלל תארים יוקרתיים כמו "משחק הספורט הטוב ביותר" ו"משחק האינדי הטוב ביותר", ממשיך המשחק את ההצלחה המשגשגת שלו, והפעם עם חדשות משמחות נוספות.

לפני שלושה וחצי שבועות, פורסם על ידי המפתחת שאת המשחק יש לכ-8 מליון שחקנים, אתמול קצת פחות מחודש לאחר מכן נחשף שהמספר קפץ ל-9 מליון שחקנים. יש לציין שלא כל השחקנים קנו את המשחק, לפני מספר חודשים הוענק המשחק בחינם למנויים בשירות PS Plus ביום השקתו, מה שהעצים את מספר השחקנים ואת החשיפה שקיבל המשחק.

rocket-league-review

כמו כן, לרוקט ליג כבר היו הרבה עדכונים והרחבות מאז יום השקתו, אך משום מה, המפתחת אינה רוצה לעצור וממשיכה. אמש, פרסמה בבלוג של הפלייסטיישן מכתב למעריצי המשחק, בין לבין היה רשום ש"למפתחת יש כמה הודעות משמחות על המשחק שמתוכננים לחודשים הבאים", אך מלבד זאת עוד אמרה:

כמו תמיד, אנו נמשיך לתמוך במשחק כמה שרק נוכל, תוכן חדש, מודים, הרחבות, מגרשים ועוד שפע של דברים חדשים ומגניבים שיגרמו לכם להיות שמחים בשנת 2016. 

Rocket League Happy Holidays 2015

Rocket League נחת ביולי אצל קונסולת PS4 ובמחשב האישי, וכבר מכר לאחר חודש וחצי, מיליון עותקים בסטים בלבד. כיום המשחק זמין ב־14 דולר במבצע עקב "מבצעי סוף השנה". גרסת האקס בוקס וואן תשוחרר שנה הבאה בפברואר. 

[divider]