לא שוב: Uncharted 4 נדחה לאפריל 2016

Gamepro - Uncharted 4

זה אולי חדשות מבאסות, אך הזמן הזה יעשה רק טוב למשחק

Uncharted 4: A Thief's End, משחק האקשן הרפתקאות הרביעי בסדרת Uncharted והאחרון בשביל נייתן דרייק, כנראה נדחה בעוד חודש, ובמקום שהוא ישוחרר שנה הבאה ב־18 במרץ, הוא יראה אור רק חודש וחצי אחרי, ב־26 באפריל. 

הדחייה היא לא לשווא, מבטיחים שני הבמאים של המשחק, ניל דראקמן וברוס סטראלי, בבלוג של הפלייסטיישן נאמר כי "המפתחים זקוקים לעוד קצת זמן כדי שהמשחק יוכל לעמוד בסטנדרטים שלו". אולם הם לא סיימו עם המשפט הקצר הזה, והוסיפו:

זה המשחק הגדול ביותר בסדרת Uncharted והצוות עובד מאוד קשה כדי שיוכל לעמוד ברף הגבוה שהציבו המשחקים הקודמים ולשחרר את המשחק בזמן. אך בכל זאת, כשהתחלנו להתקרב למועד הסופי של המשחק ועלינו ברמה, התחלנו להיתקל בבעיות נוספות שדורשות זמן נוסף עד להגעה לקו הסיום. לאחר ששקלנו את כל האפשרויות, הבנו שנצטרך לדחות את המשחק בשנית.

בנוסף, הסבירו ניל וברוס שהזמן הנוסף הזה ייתן ל־Naughty Dog בדיוק את הזמן שהיא צריכה כדי ללטש את המשחק. כמובן שהם ציינו שדחייה זו לא אופציה קלה בשבילם, והם לא היו עושים זאת אם הם לא היו מרגישים את הצורך הגדול בכך.

לפני יומיים, טריילר חדש וקצר של Uncharted 4 שוחרר, מוזמנים לצפות:

Uncharted 4: Thief's End היה כבר אמור להשתחרר לעולם בסתיו הזה, אך נדחה לשנה הבאה ב־18 במרץ, ולבסוף ל־26 באפריל כבלעדי ל־PS4.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x