DICE מאיצה את הפיתוח של באטלפילד 5

מפתחת המשחק סטאר וורס באטלפרונט וסדרת המשחקים באטלפילד, התחילה להקצות כוח אדם נוסף להאצת הפיתוח של באטלפילד הבא, שעל פי המפתחת יושק במהלך שנת 2016

במטרה להאיץ את הפיתוח של המשחק הבא בסדרת באטלפילד, DICE מעבירה כוח אדם מהפיתוח של באטלפרונט לטובת הפיתוח של באטלפילד 5 (או איך שלא יקראו לכותר הבא) וזאת רק כחודש לאחר שבאטלפרונט שוחרר.

ציוץ בטוויטר של דן ונדרלינד, מנהל הפיתוח של DICE, אישר שאכן באטלפילד הבא הופך להיות הפרויקט המרכזי של המפתחת:

כעת, כשבאטלפרונט שוחרר וחלק מהצוות ממשיך לעבוד עליו, אני עובר לפרויקט אחר, הבאטלפילד הבא.

dan vaderlind

המשחק האחרון בסדרה, באטלפילד הארדליין, ששינה את האווירה המסורתית של הסדרה, שהתבססה על לוחמה צבאית ולקח אותנו לקרבות בין יחידות משטרה ופושעים מקצועיים, לא צפוי לסמן את עתיד הסדרה. על פי DICE, באטלפילד 5 יחזור למקורות ויציג עלילה ואווירה דומה למה שהכרנו במשחקים הקודמים.

battlefield-5-RUMORS

רמז נוסף שיש לנו על המשחק הבא בסדרת באטלפילד, הוא עמוד בשם Battlefield 5: Armageddon שנפתח באתר IMDB, שבסוגריים יש את שנת 2016 כשנה שבה יושק המשחק, אבל את זה כבר ידענו.

שירת הברבור של BF4

באטלפילד 4, גם אחרי השקת הארדליין, ממשיך להוביל בפופולאריות של הסדרה ובהמשך צפויה להגיע חבילת הרחבה חינמית חדשה בשם Legacy Operations. ההרחבה תכלול בין היתר מפה בשם Dragon Valley 2015, שמבוססת על אותה מפה שהייתה בבאטלפילד 2 יחד עם שדרוגים טכניים שונים.

למרות ההתלהבות הגדולה שהייתה לפני השחרור של באטלפרונט והעובדה שהוא הספיק לשבור את שיאי המכירה למשחקים בסדרת מלחמת הכוכבים, הביקורות לא בדיוק הרעיפו עליו את המחמאות להן המפתחים ציפו והמעריצים עדיין היו רוצים לראות קמפיין במשחק. האם זוהי הסיבה ש-DICE ו-EA מחליטות לתת יותר דגש למשחק הבא בסדרת באטלפילד?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מקווה שהשם "ארמגדון" לא מרמז על משחק אפוקליפטי. נמאס לי מהטרנד העתידניאפוקליפטי שיש. אני מעדיף שיפור גראפי וראליזם על פני כל שינוי קונספט. ואת האמת, מצידי שיהיה בלי קמפיין.

המשחק לא הולך להיות עתידני רק כי העבירו כוח אדם מSW:BF אליו, לעומת זאת אני לא מבין מה הטעם בלרצות להוציא את המשחק כמה שיותר מהר, כל הקטע במשחק זאת הייחודיות שלו, אם המשחק לא מושקע במיוחד(באופן יחסי) המשחק לא יהיה ייחודי ואז יכשל במטרתו.

אם אתם רוצים לא עתידני זה לא המקום להגיב בו תרשמו באתר של ea שאתם לא אוהבים עתידני כמה שיותר אנשים ככה זה יגרום להם לא לעשות עתידני

מחכה bf5 רק לא רובוטים לייזרים חיילים עפים ראבק נמאס כבר

https://www.youtube.com/watch?v=oT3JWbBsu2E