Telltale עובדת על משחק באטמן

רגע לאחר סיומה של סאגה נוספת של האביר האפל בגיימינג, אנחנו עתידים לפגוש אותו שוב, אך הפעם בדרך אחרת. 

אמש בטקס פרסי המשחקים, הוכרז משחק באטמן חדש, הפעם לא כמשחק פעולה מגוף שלישי כמו שידוע לנו מהשנים האחרונות, אלא כגיבור הראשי במשחק חדש מבית טלטייל. במת טקס פרסי המשחקים לא חדשה ל-Telltale, דרך אגב, לאחר שב-2013 בטקס שהוחלף שנה שעברה על ידי הטקס הנוכחי, הם הכריזו על שני משחקים שסיימו את דרכם ממש לא מזמן (Game Of Thrones ו-Tales from the borderlands). אין עוד הרבה מידע על המשחק אך הוא צפוי להגיע ב-2016. מנכ"ל טלטייל אמר לאחר ההכרזה:

כאן בטלטייל, אנחנו זוכים בכבוד לעבוד בדרכנו הייחודית על מיטב מותגי הבידור בעולם, ואנחנו גאים להודיע שבקרוב מאוד נחקור מה זה אומר להיות הבאטמן בסדרה חדשה לגמרי שתתחיל שנה הבאה (2016). המשחק יעניק לשחקנים את האפשרות להכנס לעולמו המסובך של ברוס ווין וההתנהלות גם הוא כעצמו וגם כגיבור על שתפקידו הוא להגן על העיר משחיתות ורשע.

נשיא מחלקת הבידור האינטראקטיבי בוורנר ברוס, דיוויד חדד אמר על שיתוף הפעולה:

לטלטייל יש רקורד מאוד חיובי ומעוטר בהמון פרסים על עבודה עם כותרי הבידור הגדולים בעולם, אנחנו מצפים בקוצר רוח לעבוד עם הצוות בטלטייל על הדרך האינטראקטיבית החדשה שבה המעריצים והגיימרים יזכו לחוות את הנראטיב העשיר של יקום באטמן בדרך נוספת.

הכל נשמע טוב ויפה, אך השאלה הגדולה היא האם טלטייל תצליח לעמוד בעומס שיש עליה. כידוע, טלטייל עדיין עובדת על Minecraft: Story Mode, זאת לצד The Walking Dead Seson 3 שהוכרז עוד בקומיקון, עונה שנייה ל-The Wolf Among Us כנראה בתכנונים ויש מצב שכבר עובדים עליה (אין שום מילה בנושא), מיני סדרה על מישון שמוכרת לצופי סדרת המתים המהלכים גם היא כרגע בעבודות לקראת שחרור ב-2016, עונה שנייה ל-Game of Thrones, פרוייקט עם Marvel שנמצא גם הוא כרגע בשלבי פיתוח מוקדמים, וגולת הכותרת: Super Show – מודל חדש למשחקים של טלטייל שיגיע עם IP חדש, מה שלוקח ככל הנראה המון מכוח האדם בטלטייל.
טלטייל עצמה, טוענת שהעומס במשחקים לא פוגע בהם, אך ניתן לראות בבירור את התוצאות כאשר פרקים יוצאים בהפרשים נורא גדולים אחד מהשני, ושמיני סדרה נדחית מ-2015 ל-2016. קשה מאוד לסמוך על טלטייל עם כמות כל-כך גדולה של פרוייקטים שכרגע עובדים עליהם, במיוחד שהאולפן עצמו לא ממש גדול. מה זה אומר לגבי עתידם של הפרוייקטים, רק הזמן יגיד.

כאמור, באטמן של טלטייל צפוי להגיע במהלך שנת 2016, פרטים נוספים טרם ידועים אך נעדכן ברגע שיהיו כאלו.

Telltale's Making a Batman Game

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות